Re: Pomóżcie, please !

From: "Kubuś Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Pomóżcie, please !
Date: Sun, 16 Jan 2000 16:18:37 +0100

Tomasz Pawlak napisał(a) w wiadomości:
<85qqh7$had$1@helios.man.lublin.pl>...
>Cze
>Już mam dość. Nie wiem co się dzieje. >. Studiuje sobie, nawet mnie to
cieszyło, a teraz...
>Widzę, jak inni, nie zawsze najmądrzejsi robią kariery, są doceniani, i
>wszystko im wychodzi. Mnie jakoś nie bardzo. Zastanawiam się po co

Kilka pytan;
1/ na ktorym jestes roku
2/ czy te spostrzezenia pojawily sie po raz pierwszy, czy to od pewnego
czasu twoj nieustajacy problem
3/ napisales "wszystko im wychodzi - mnie jakos nie bardzo".
Co Ci nie wychodzi - egzaminy, czy inne problemy pojawily sie rowniez.

Bo pora roku sprzyja wszelkim nostalgiom, zalamaniom i czasem wiele nie
potrzeba, zeby ogarnely nas ponure mysli.
Wszystkich to dopada. To nieprawda, ze "innym wychodzi".
Czasem zanim komus cos sie zacznie udawac musi harowac przez kilka lat bez
widocznego efektu. Oczywiscie tej drogi do sukcesu nikt zwykle nie widzi.
Widzi sie tylko efektowne fajerwerki. Nie zazdrosc innym - chyba, ze bedzie
to dla Ciebie motor napedowy do zwiekszonego wysilku. Ale zwykle zazdrosc to
bezproduktywne marnowanie energii wlasnej. Sprobuj patrzec na sukcesy innych
jak na ewentualna wskazowke dla siebie.
I powodzenia!
Kubus Fatalista - Bozena