Pomóżcie proszę

1. Data: 2004-04-10 10:35:25

Temat: Pomóżcie proszę
Od: "Kissek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam świątecznie,

mało się odzywam ale czytam Was regularnie i z przyjemnością. Mam problem.
Ugotowałam puszkę mleka skondensowanego słodkiego. Gotowałam ją przez 3,5
godziny na małym ogniu, cała była przykryta wodą........ i
.................nic wygląda jak zwykłe mleko słodzone w puszcze. Czy mogę
to jakoś uratować i sprawić żeby było bardziej gęste.

pozdrawiam
kissek - kierowca

1. Data: 2004-04-10 10:41:27

Temat: Re: Pomóżcie proszę
Od: "Przyklejka>" <przyklejka@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kissek" <m...@w...pl> napisał

> Ugotowałam puszkę mleka skondensowanego słodkiego. Gotowałam ją przez 3,5
godziny na małym ogniu, cała była przykryta wodą
a czy napewno się gotowało ? ;-)

> ..nic wygląda jak zwykłe mleko słodzone w puszcze. Czy mogę
> to jakoś uratować i sprawić żeby było bardziej gęste.

Chyba nic się nie da zrobić , chyba że wlejesz do garnka , dosypiesz cukru
i będziesz stała i mieszała przez 2-3 godziny
Najwyraźniej ugotowałaś mleko skondensowane niesłodzone ( które też jest
słodkie :-) ). Sama kiedys popełniłam taki błąd. Mleko musi być koniecznie
skondesowane "słodzone"

--
Kasia

1. Data: 2004-04-10 10:48:10

Od: "Kissek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Najwyraźniej ugotowałaś mleko skondensowane niesłodzone ( które też
> jest słodkie :-) ). Sama kiedys popełniłam taki błąd. Mleko musi być

Ono było zdecydowanie "słodzone" i gotowałam je już nie raz a dzisiaj kicha.
Spróbuję podgotować je jeszcze ale już w otwartej puszce.

kissek - kierowca

1. Data: 2004-04-10 11:02:53

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kissek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam świątecznie,
>
> mało się odzywam ale czytam Was regularnie i z przyjemnością. Mam problem.
> Ugotowałam puszkę mleka skondensowanego słodkiego.

Słodkiego czy słodzonego? (puszka z niebieską, czy z czerwoną etykietką?)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2004-04-10 11:19:50

Od: "Kissek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska wrote:
> Użytkownik "Kissek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Słodkiego czy słodzonego? (puszka z niebieską, czy z czerwoną
> etykietką?)

czerwoną

1. Data: 2004-04-10 11:56:09

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czerwoną
no to nie rozumiem...
wieczorem robiłam i było OK.
Może wystarczy po prostu pogotować chwilę odparowując, ale może się
przypalić...

1. Data: 2004-04-10 12:25:10

Od: "Kissek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to nie rozumiem...
> wieczorem robiłam i było OK.
> Może wystarczy po prostu pogotować chwilę odparowując, ale może się
> przypalić...

Dzięki serdeczne, już trochę je uratowałam i trochę zgęstniało i zrobiło się
ciemniejsze.
Wesołych i Spokojnych Świąt życzę
Pozdrawiam
Kissek - kierowca