Pomóżcie -szukam pracy chałupniczej

1. Data: 2003-02-06 19:07:39

Temat: Pomóżcie -szukam pracy chałupniczej
Od: "Edyta i Darek" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jestem mamą 2 chłopców , mam 21 lat i chciałabym dorobić parę groszy . Mój
mąż pracuję ale ja też bym chciała. Moje dzieci są bardzo grzeczne i na
codzień mam dużo czasu dła siebie ,chciałabym w tym wolnym czasie troszkę
zarobić jeżeli jest to możliwe .
Wiem że jest takie coś jak ''składanie długopisów '' i tym podobne prace .
Mieszkam w Zakroczymiu niedaleko Warszawy .
Proszę pomóżcie mi odbić się trochę od rzeczywistości.
Pozdrawiam-Edyta!!!
Mój numer telefonu to ;
dom 022-785-33-55
kom.o-602-13-99-12
Z góry dziękuję za pomoc i być może pracę!!!

2. Data: 2003-02-06 20:06:04

Temat: Re: Pomóżcie -szukam pracy chałupniczej
Od: "WiseMan" <w...@w...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry, ale co to ma wspolnego z grupa? Nawet ja tekiego spamu nie wysylalem.
Przeciez sa grupy regionalne i tam mozna dawac ogloszenia.

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

OSTEOPOROZA ?????
jak przekonac lekarza...???
Diagnoza RAK - to nie wyrok; z własnych przeżyć
interferon beta
Interpretacja wyniku badania histopatologicznego