Pompa Ciepla - czy ktos uzywa?

1. Data: 2005-06-01 20:54:52

Temat: Pompa Ciepla - czy ktos uzywa?
Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje nastepujacych informacji:

-opinie
-wnioski
-oplacalnosc
-czy projektowac wraz z projektem budowlanym
-firmy ktore polecacie lub ktorych unikac
-koszty zakupu i instalacji
-przyblizone roczne koszty eksploatacji

bede bardzo wdzieczny za odpowiedz chociaz na kilka pytan.

2. Data: 2005-06-01 20:59:02

Temat: Re: Pompa Ciepla - czy ktos uzywa?
Od: Krzychu <s_krzychu_m@upa_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rolins napisał(a):
> [...]
> -koszty zakupu i instalacji
> -przyblizone roczne koszty eksploatacji
>
> bede bardzo wdzieczny za odpowiedz chociaz na kilka pytan.

Zajrzyj na forum muratora (forum.murator.pl). Było (i pewnie jest nadal)
tam wałkowane to dosyć solidnie.

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

3. Data: 2005-06-02 10:48:29

Od: "Tomasz Świerczek" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdź referencje producenta PC, dane techniczne.
Z tego co wiem to niektóre firmy robią wycenę a jak przychodzi do płacenia
okazuje się dużo większy koszt.
Zażądaj gwarancji cenowej. My dajemy coś takiego na piśmie.
Reprezentuję w Polsce firmę WATERKOTTE.
Znana i uznana firma w Europie. Produkuje PC od ponad 25 lat.
Jeśli chodzi o wycenę i dane techniczne to na @.

http://www.waterkotte.de/

Tomasz Świerczek
www.hennlich.pl