Pompa do wody Omnigena

11. Data: 2008-07-28 10:35:51

Temat: Re: Pompa do wody Omnigena
Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lip, 21:05, "Gejzero" <g...@p...onet.pl> wrote:
> Użytkownik wrote:

> - Czy w zwykłej wirniki są z tworzywa ?
Tak, z tworzywa sztucznego a dokładnie z norylu.

> - Wersja INOX ma wirniki ze stali szlachetnej, a zwykła z tworzywa ? czy są
> miedzy nimi jeszcze jakieś różnice ?
INOX może być 1- lub 3-fazowa, zwykła MH1300 podobno też, ale ja nie
miałem w ofercie zwykłej 3-fazowej. Wydajność jest taka sama, więc
generalnie różnica to wirnik ze stali szlachetnej.

> - Piszesz że napompygwarancji udziela firma polska, czy mam rozumieć że
> OMNIGENA tylko je sprowadza a produkuje kto inny czy jest to nasz rodzimy
> polski wyrób ?
Takiej informacji oficjalnie nikt mi nie udzielił, ale według mnie
jest to pompa sprowadzana.

> - i jeszcze jedno czy ta pompa poradzi sobie z drobinami powietrza
> dostającymi się od strony ssącej ? (nie umiem ich wyeliminować - zasysa z
> igłofiltra wbitego w dno studni)
Generalnie w układzie ssącym nie powinno być nieszczelności...

Jeśli potrzebujesz dokładniejszych informacji zadzwoń np. do serwisu
Omnigeny: 022 7224977 .

gcp

12. Data: 2008-07-28 10:36:14

Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

13. Data: 2008-07-28 11:12:19

Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Generalnie w układzie ssącym nie powinno być nieszczelności...

To oczywiste że nie powinno być nieszczelności i raczej nie ma na
przewodach. Tylko że ja mam 2 punkty ssące:
- jeden to sączek wbity jakis 2-3 metrów pod dno studni
- a drugi sączek leżacy na dnie studni.
Oba połączone w studni i lekko zdławione zaworami żeby wyrównać pobór wody.
W sączku wbitym w dno (przeźroczyty wąż) pojawiają się bąbelki powietrza
praktycznie niezależnie od wysokości lustra wody w samej studni.
Przypuszczam że gdzieś urywa się "strumień" wody i przez piasek dostaje sie
niewielka ilość powietrza. Nie chcę demolować tego układu bo jak narazie
sprawuje sie dobrze poza tą małą przypadłością :) A studnie mam przykrytą
ażurowymi płytami i obsianą trawą.
Będę kopał drugą na sąsiedniej działce i tam myślę że nie będzie
niespodzianek.
Pozdrawiam i dziękuję za wyczerpujące informacje.

Gejzero

14. Data: 2008-08-10 10:58:49

Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gejzero wrote:
> [...]
> :) A studnie mam przykrytą ażurowymi płytami i obsianą trawą.
> Będę kopał drugą na sąsiedniej działce i tam myślę że nie będzie

Kupiłem wspomnianą pompę i okazało że dobrze sobie radzi z niewielkimi
ilościami powetrza. Jak narazie po kilku dniach użytkowania jestem w pełni
zadowolony. Martwi mnie jedynie wydajność studni, ale z tym będe walczył na
wiosnę - będę kopał nową w innym miejscu.

Pozdrawiam Gejzero.

15. Data: 2008-08-29 16:33:24

Od: "franciszek broda" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku lat mam zainstalowaną pompę tej firmy z wirnikiem metalowym i
sprawuje sie bez zastrzeżeń. Pragne dodać że poprzednio uzywalem jakiejś innej
i co roku spadalo jej cisnienie , i po 3 latach musiałem ja wymienić , mimo
ze uzywana byla tylko latem.

Nornice.
Kwiaty w Chorwacji
Mszyce