Pompa obiegowa w podłogówce latem - wyłączać?

1. Data: 2008-05-20 14:11:01

Temat: Pompa obiegowa w podłogówce latem - wyłączać?
Od: Maniu <m...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam w domu ogrzewanie podłogowe, do którego podpięta jest pompa
obiegowa (dodatkowa pompa oprócz tej w piecu). Pompa ta NIE jest
sterowana przez piec, tzn. jest włączana bezpośrednio do gniazka 230V
i cały czas pompuje.

Na sezon letni ustawiłem piec w tryb letni, wewnętrzna pompa pieca
wyłączyła się.

Niestety pompa zewnętrzna w podłogówce cały czas pompuje. Mogę ją
wyłączyć na lato?

Pozdrawiam,
Mariusz

2. Data: 2008-05-21 11:58:30

Temat: Re: Pompa obiegowa w podłogówce latem - wyłączać?
Od: Sen <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maniu wrote:
> [...]
> i cały czas pompuje.
>
> Na sezon letni ustawiłem piec w tryb letni, wewnętrzna pompa pieca

podepnij sie pod nia jakims stycznikiem, tak bedzie bezpieczniej
S.

Jak wyciąc narożniki w glazurze
Amortyzatory pod nogi pralki automatycznej - gdzie kupię?
Rzeczywista głębokość zmywarki
Gdzie można kupić panele drewniane Tarkett w 3City?
przepływowy ogrzewacz - jaki?