Pompa w zmywarce

1. Data: 2010-04-15 19:15:50

Temat: Pompa w zmywarce
Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wypompowuje. A czasem wypompowuje. Jak poruszyć parę razy jej
wiatraczkiem to żwawo rusza. A potem znowu nie. Sprawdziłem dokładnie,
że nic nie blokuje. Pytanie brzmi, jak ją wykręcić aby sprawdzić czy to
się jakiś włos nie owinął ? Zmywarka to Bosch SD14R1B. Od dołu nie widzę
szansy się do niej dostać, z boku wymaga to dużego demontażu, a może
jest jakiś sprytniejszy sposób ?

Adam

2. Data: 2010-04-15 20:50:34

Temat: Re: Pompa w zmywarce
Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zimny lut na plytce sterowania. Łatwe do naprawy. Trzeba dokladnie obejrzeć
plytke i jesli stwierdzisz lekkie osmolenie na plytce w jakims punkcie
lutowniczym to ostroznie oczysc i zalutuj jeszcze raz. Problem opisany na
sewisowych stronach Bosha. 5 minut roboty. Powodzenia!

3. Data: 2010-04-15 20:56:31

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek pisze:
> [...]
> lutowniczym to ostroznie oczysc i zalutuj jeszcze raz. Problem opisany na
> sewisowych stronach Bosha. 5 minut roboty. Powodzenia!

A w którym miejscu jest ta płytka ?

Adam

4. Data: 2010-04-15 21:04:26

Od: "Mirek" <m...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwykle w odchylanych drzwiach. Zdemontuj panel w drzwiach od zmywarki.
Plytka umieszczona jest w zwykle szarej plastikowej obudowie od ktorej
odchodza wiazki kabli. Przed odpieciem kabli zrob zdjęcie jak są zapięte do
plytki aby przy powtórnym montazu nie pomylić kabelków.

Szara obudowa płytki ma zatrzaskowe zapięcia. Przed otwarciem troche pomyśl
aby nic nie połamać.

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:4bc77d6a$0$17102$65785112@news.neostrada.pl...

5. Data: 2010-04-15 21:34:46

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mirek pisze:
> [...]
> plytki aby przy powtórnym montazu nie pomylić kabelków.
>
> Szara obudowa płytki ma zatrzaskowe zapięcia. Przed otwarciem troche pomyśl

Dzięki, z rana spróbuję. Choć trochę wątpię, bo tam jakby prąd na pompę
szedł. Ale może istotnie za mały.

Adam

Koldra welniania - jak prac ?
Jaki producent pieca do CO
Co zamiast pierzyny we wspołczesnym domu?
Malowanie na ścianie- dekoracja
Zwrot VAT