Pomysł na...

1. Data: 2005-12-18 15:14:41

Temat: Pomysł na...
Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

jest sobie takie cos:
http://www.winiary.pl/produkt.aspx?id=26&idp=179
czyli fix do zapiekanki serowej, ktora smakuje mi bardzo bardzo
bardzo, tak ze moglabym ja jesc codziennie.

Ale z drugiej strony, to ja bym wolala ja sobie zrobic tak
wlasnorecznie, bez tego proszku.

Czy jak zrobie beszamela z zoltym serem i ziolami, to to bedzie to?
Moze mi wyjsc taka zapiekanka?

Z góry dziekuje za odpowiedzi

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space

2. Data: 2005-12-18 19:45:36

Temat: Re: Pomysł na...
Od: " " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> wlasnorecznie, bez tego proszku.
>
> Czy jak zrobie beszamela z zoltym serem i ziolami, to to bedzie to?

Nie korzystałam z tego fixa, ale myślę, że na pewno możesz spróbować z
beszamelem. Proponowałabym dodanie do niego soku z cytryny, a ser lepiej
żeby był ostry. Dlaczego miałoby nie wyjść?
Znając życie, dodają do fixa glutaminian sodu i dlatego wydaje się taki
odlotowy...

Ania, która niekoniecznie przepada za fiksami /czasem sama fiksuje/

3. Data: 2005-12-18 20:00:32

Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

c...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:

> Nie korzystałam z tego fixa, ale myślę, że na pewno możesz spróbować z
> beszamelem. Proponowałabym dodanie do niego soku z cytryny, a ser lepiej
> żeby był ostry. Dlaczego miałoby nie wyjść?

ja dodaję do beszamela parmezan lub pecorino dodatkowo.
A ser żółty to dobrze jak z tych ostrzejszych.

> Ania, która niekoniecznie przepada za fiksami /czasem sama fiksuje/
Nie fiksuj, czytaj emaile ;-)

Waldek

4. Data: 2005-12-18 20:14:28

Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@g...SKASUJ-TO.pl napisał(a):

> Nie korzystałam z tego fixa, ale myślę, że na pewno możesz spróbować z
> beszamelem. Proponowałabym dodanie do niego soku z cytryny, a ser lepiej
> żeby był ostry. Dlaczego miałoby nie wyjść?

Sprobuje z ta cytryna. Moze tez bedzie takie dobre :).

> Znając życie, dodają do fixa glutaminian sodu i dlatego wydaje się taki
> odlotowy...

Ja tez mam glutaminian - w vegecie. Ale obiecalam sobie, ze nie bede
jej uzywac...

5. Data: 2005-12-19 19:15:31

Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

!!

Janusz, nie przesadzaj. Zajmij się swoimi problemami, ok?

Waldek

6. Data: 2005-12-19 19:20:48

Od: Waldemar <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar wrote:

> ja dodaję do beszamela parmezan lub pecorino dodatkowo.
> A ser żółty to dobrze jak z tych ostrzejszych.

> Nie fiksuj, czytaj emaile ;-)

no i nic nie słychać :-((

Waldek

7. Data: 2005-12-19 21:50:27

Temat: Re: Pomysl na...
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 19 décembre 2005 ŕ 22:35:21, dans
<1...@f...googlegroups.c
om> vous écriviez :

> slychac do poprzednich slów. Ale Ci mówie to nie strona do tej
> dyskusji. Napisz maila na do mnie. Reszte Ci moge tam dopisac

Moze przestan prosic o majle, na publicznych grupach dyskusyjnych... ?

--
Niesz

8. Data: 2005-12-19 21:51:28

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 19 décembre 2005 ŕ 22:50:27, dans <5919665436$20051219225027@ewcia.kloups>
vous écriviez :

> Le lundi 19 décembre 2005 ŕ 22:35:21, dans
> <1...@f...googlegroups.c
om> vous écriviez :

> Moze przestan prosic o majle, na publicznych grupach dyskusyjnych... ?

A tak przy okazji, naucz sie cytowac.

--
Niesz

9. Data: 2005-12-19 22:44:51

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 19 décembre 2005 ŕ 23:06:29, dans
<1...@g...googlegroups.c
om> vous écriviez :

> Waldek nie jest to strona do rozmowy na ten temat. Ale daj nam spokój.

Czy moglbys, z laski swojej, przestac pieprzyc bez sensu ?

A. Nie jestes na "stronie" internetowej tylko na usenecie

B. Nie piszesz prywatnych listow do jakiegos "waldka", tylko do
wszystkich uzytkowniow ww usenetu

C. Nie wiadomo o co ci chodzi

D. Last but not least, podajesz pseudo-przepisy sa do chrzanu.

Wiec jezeli bedziesz sie upierac zeby twoja poczte de "waldka" wysylac
usenetem, to trafisz do abuse. Nawet to twoje googlegroups na to
reaguje (dla informacji : mozna stracic dostep do sieci)

Ewcia

--
Niesz

10. Data: 2005-12-20 11:34:08

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci

> A tak przy okazji, naucz sie cytowac.

Nie zebym sie czepiala, ale w twoich postach nie ma wrotek, wiec trudno
zauwazyc do kogo piszesz. Nikt nie jest wiec doskonaly:)

Pozdrawiam,
Akulka

Lekko gorzki bigos
Szybka, kaloryczna, tania potrawa?...