Pomysl zanim zjesz mieso

11. Data: 2010-02-10 18:50:57

Temat: Re: Pomysl zanim zjesz mieso
Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Lut, 18:03, "Himera" <h...@z...org> wrote:
> Najdluzej zyjacy ludzie to ci ktorzy spozywaja zielenine i owoce
> morza.

Zwłaszcza Gruzini z Kaukazu ;-)

Ania

12. Data: 2010-02-10 18:55:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Feb 2010 10:50:57 -0800 (PST), czeremcha napisał(a):

> Zwłaszcza Gruzini z Kaukazu ;-)

he he :-)
--

Ikselka.

13. Data: 2010-02-10 22:46:28

Od: Zbylut <Z...@N...zzz> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisal(a):

> czlowiek ma wybor, nie musi jesc zwierzat. bialko jest nie tylko ze
> zwierzat!
>
> jedzenie miesa nie tylko jest zlem ale tez niszczy nasz organizm.

http://demotywatory.pl/122741/Wegetarianie
Jedzenie wegetariańskie nadaje się do spożycia tylko po destylacji ;)

--
pozdrawiam, Zbylut

14. Data: 2010-02-10 22:53:13

Od: <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieważne czy człowiek jest drapieżnikiem czy nie na 10ciu za znajdzie się
10ciu na nie.
Człowiek jest przedewszystkim , najinteligentniejszą istotą na ziemi , jest
humanistą , ma najlepiej rozwiniętą sferę uczuć ,
Więc z pobudek czysto humanitarnych nie powinniśmy robić zwierzętom
holocaustu , zabijać ich dla przyjemności podniebienia,
nieprawdą jest że są nam niezbędne, to tylko kaprys podniebienia i duże
pieniądze dla hodowców. O ile sie nie opamiętamy mam nadzieję że natura
wymyśli takie systemy obronne co ochronią inne gatunki przed nami . . .
chćby jak pasożyty zawarte w mięsie, choroby typu wściekłych krów, świńska
grypa . . . przykre że tylko tak mogą się bronić zwierzęta które nas kochają
i ufają nam, odebrane rodzicom uważają ludzi jak swoich rodziców . . . Wybór
należy do Was czy chcecie być istotą na wyższym szczeblu czy . . .
miłośnikiem mięsa. To tylko kwestia etyki i moralności - Kim chcesz być . .
.

Użytkownik "Himera" <h...@z...org> napisał w wiadomości
> Vegetarianizm/Veganizm to nie dieta to sposob zycia i myslenia. OTWORZ
> OCZY!
>
> obejrzyj film. Uwaga drastyczny!
> http://www.youtube.com/watch?v=GWUZDwYlbg8&feature=r
elated

15. Data: 2010-02-11 07:13:22

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@o...pl> napisał

> Człowiek jest przedewszystkim , najinteligentniejszą istotą na ziemi

Co zawdzięcza m.in. spożywaniu mięsa.

> jest humanistą , ma najlepiej rozwiniętą sferę uczuć ,

I jest zdolny do czerpania przyjemności z wykwintnego jedzenia
co także odróżnia go od większoąci fauny.

> Więc z pobudek czysto humanitarnych nie powinniśmy robić zwierzętom
> holocaustu

Używanie słowa holocaust w kontekscie rzezi zwrząt hodowlanych
jest obrzydliwe.

> nieprawdą jest że są nam niezbędne, to tylko kaprys podniebienia

Bredzisz. Pewnie z braku mięsa w diecie.

> i duże pieniądze dla hodowców.

Plantatorzy soi pracują za darmo?

> Wybór należy do Was czy chcecie być istotą na wyższym szczeblu czy .
> . .

...roślinożercą jak koza.

16. Data: 2010-02-11 08:31:01

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jerzyn spojrz na dane statystyczne calego swiata jesli chodzi o dlugosc
> zycia. Najdluzej zyjacy ludzie to ci ktorzy spozywaja zielenine i owoce
> morza.Chociaz nie popieram jedzenia ryb to jednak dla poczatkujacych
> wegetarianow zalecam poki nie znajda innych producktow uzupelniajacych
> proteiny.

Polecam lekture FAQ i zasady pisania na usenecie.
Odpowiadaj POD postem, tnij cytaty itd...
Pewnikiem jedzenie wegetarianskie Ci w tym nie pomoze, za to zjedz solidnego
tatara z poledwiy wolowej (lub konskiej) z zoltkiem jajka, cebula siekana,
ogorkiem kiszonym itd.

17. Data: 2010-02-11 08:37:19

Od: "jerzyn" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> "Zużywanie dużych ilości białka zwierzęcego (mięso, wędliny itp.) w
> ilościach kilkakrotnie przekraczających zapotrzebowanie na nie w
> organizmie, powoduje ciągłe gnicie w układzie pokarmowym, zaparcia i
> zanieczyszczenie organizmu kwasem mlekowym, szczawiowym i moczowym
> (sprawcami bólów kręgosłupa, osteoporozy, chorób stawów i innych narządów
> ruchu). " - Michal Tombak 'Czy mozna zyc 150 lat?"

To Twoje przemyslenia, moze jakis link z autorytetem naukowym prosze, Twoje
opinie sa niewarygodne
jerzy

18. Data: 2010-02-11 09:47:36

Od: witek J <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera used his keyboard to write :
> zobacz ile jest uprawianych zboz, ile ziemi one zajmuja aby wyzywic zwierzeta
> na uboj.
> czlowiek nie jest drapieznikiem, czy ma wydluzona paszcze jak drapieznicy
> wsrod zwierzat? czlowiek ma pazury? grube ostre potrafiace rozrywac zdobycz?

To nie są argumenty
Czy koty mają "wydłużony pysk, czy koniowate i zyrafy nając wydłuzony
pysk sa drapieżnikami?

> sa ludzie uczuleni na czerwone mieso, mam przypadek wsrod znajomych i w
> rodzinie.

Taaa, a są ludzie uczuleni na pyłki roślin, czy też na truskawki - i
czy to znaczy że nie mogą korzystac z diety roślinej?

> czlowiek ma wybor, nie musi jesc zwierzat. bialko jest nie tylko ze zwierzat!

Jeżeli chcecie podchodzic filozoficznie to ok, ale po co nasiłę
udowadniać to biochemią.

> jedzenie miesa nie tylko jest zlem ale tez niszczy nasz organizm.
>
> "Zużywanie dużych ilo?ci białka zwierzęcego (mięso, wędliny itp.) w ilo?ciach
> kilkakrotnie przekraczaj?cych zapotrzebowanie na nie w organizmie, powoduje
> ci?głe gnicie w układzie pokarmowym, zaparcia i zanieczyszczenie organizmu
> kwasem mlekowym, szczawiowym i moczowym (sprawcami bólów kręgosłupa,
> osteoporozy, chorób stawów i innych narz?dów ruchu). " - Michal Tombak 'Czy
> mozna zyc 150 lat?"

Juz padło stwierdzeni, że jeśc to nie znaczy obżerac się, a hipoteza o
gniciu mięsa w przewodzie pokarmowym, i skótkach w postaci zmian w
szkielecie to juz delikatnie mówiąc baaaardzo mocna nadinterpretacja.

Witek

19. Data: 2010-02-11 09:50:23

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera pisze:
> [...]
> morza.Chociaz nie popieram jedzenia ryb to jednak dla poczatkujacych
> wegetarianow zalecam poki nie znajda innych producktow uzupelniajacych

Himero, to nie ta grupa.
Zarówno agitacje wegetariańskie, jak i kontragitacje mięsożerców tutaj
nie są na miejscu. Niech każdy je, co lubi i co mu służy, nie ma
potrzeby agitowania za jakąkolwiek dietą, ani wykazywania rzekomej
wyższości jedną nad drugą, czy dziesiątą.
--
BBjk
http://bajarka.fotolog.pl/

20. Data: 2010-02-11 11:40:38

Od: "Paweł B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-10 18:49, Himera pisze:
> [...]
> organizmu kwasem mlekowym, szczawiowym i moczowym (sprawcami bólów
> kręgosłupa, osteoporozy, chorób stawów i innych narządów ruchu). " - Michal

Kobieto, to już są herezje.

Niestety, nic na to nie poradzimy, że ludzkość się tak "rozrosła".
Człowiek MUSI jeść mięso, jest wszystkożerny i pełna, dobra dieta
obejmuje zarówno produkty mięsne jak i roślinne.
Jak ktoś ma pobudki humanitarne dla swojego wegetarianizmu - ok.
Dla mnie też nie jest to miłe, ludziom pracującym przy uboju niestety
takie coś powszednieje co prowadzi do coraz mniej humanitarnego
traktowania zwierząt.
Nie zamierzam jednak rezygnować z przysłowiowego "schaboszczaka". Dla
mnie kotlet z soi nigdy nie zastąpi takiego z karkówki czy schabu.

Myślisz, że (za przeproszeniem) "zieleniną" wykarmisz ludzkość? A co z
klimatem? Wszędzie mamy szklarnie budować? Co z wartością kaloryczną?
Myślisz, że zdrowy, dorosły mężczyzna pracujący fizycznie wyżyje długo
na roślinkach?

Apropos tego gnicia w układzie pokarmowym, to jak byś się trawy obżarła
(bo przecież piszesz o ilościach kilkakrotnie przekraczających
zapotrzebowanie) to też ta trawa by Ci gniła w przewodzie pokarmowym.

Zapewne jesteś młodą, wrażliwą osobą, której ktoś tam pokazał kilka
nagrań z rzeźni i zrobił pranie mózgu. Teraz Ty to przekazujesz ślepo
dalej prowadząc krucjatę. A to zalatuje Rydzykiem, moherami po całości,
tylko w wydaniu "green" a raczej "vege".
Przemyśl sobie wszystko, idź do dietetyka i nie daj sobie robić prania
mózgu, bo staniesz się małym trybikiem w wielkiej machinie, która i tak
nigdy nie zadziała. :>

Pzdr.

--
Paweł B.
botul.pl

Mleko
NA DZISIAJ, CZYLI 09.02.10
Re: Wykrawacze/foremki do wykrawania ciastek
Parowar
sos sojowy, ile rosolu a ile sosu?