Ponawiam apel:brudząca obrączka!

1. Data: 2002-09-01 20:36:57

Temat: Ponawiam apel:brudząca obrączka!
Od: "Emi" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani!
Czy ktoś wie,dlaczego metal szlachetny potrafi zostawić szary ślad na palcu?
Pewnie chodzi o reakcję.Tylko jaką????? Czyżby chora wątroba?

Emi.

2. Data: 2002-09-01 21:18:35

Temat: Re: Ponawiam apel:brudząca obrączka!
Od: "kakrysa" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś wie,dlaczego metal szlachetny potrafi zostawić szary ślad na
palcu?
> Pewnie chodzi o reakcję.Tylko jaką????? Czyżby chora wątroba?

pl.sci.chemia jesli nie pomylilem adresu

pozdr

3. Data: 2002-09-01 21:20:14

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Czy ktoś wie,dlaczego metal szlachetny potrafi zostawić szary ślad na
palcu?
> Pewnie chodzi o reakcję.Tylko jaką?????

Utlenianie - wtedy gdy cos jest niskiej proby to "brudzi" - nie sadze aby
mialo to jakies przelozenie na wykrywanie chorob - raczej na wykrywanie węza
w kieszeni ofiarodawcy który "poszedł po kosztach"

HaNkA

4. Data: 2002-09-01 21:38:17

Od: "Quefear" <Q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi wrote:
> Kochani!
> Czy ktoś wie,dlaczego metal szlachetny potrafi zostawić szary ślad na
> palcu? Pewnie chodzi o reakcję.Tylko jaką????? Czyżby chora wątroba?

Hmm, na chorej wątrobie niestety nie znam się:((
złoto nie powinno zostawiać śladów, więć albo jest obrączka srebrna, albo
mas zpodróbkę z dodatkiem miedzi (lub innefo paskudztwa.

pozdrawiam

Quef

5. Data: 2002-09-01 23:39:41

Od: "Agata Bau-Wittmann" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Złoto biżuteryjne ZAWSZE ma domieszkę miedzi, czyste jest zbyt miękkie,
plastyczne. Miedź utleniając się daje właśnie to zabrudzenie. Widocznie jest
to złoto kiepskiej próby i miedzi sporo....

6. Data: 2002-09-02 11:23:00

Od: "K.Z." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> to złoto kiepskiej próby i miedzi sporo....

Ufff moją obrączkę całe szczęści ja robiłem z dobrego i swojego złota i co,
byłem chory brudziło, jestem zdrowy nie brudzi.
Wasza teoria jest OK, ale nie zawsze.

7. Data: 2002-09-02 12:27:09

Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Sep 2002 13:23:00 +0200 w artykule <akvho0$dno$1@news.onet.pl>
K.Z. <s...@p...onet.pl> napisano co następuje:
> jest
>
> Ufff moją obrączkę całe szczęści ja robiłem z dobrego i swojego złota i co,
> byłem chory brudziło, jestem zdrowy nie brudzi.
> Wasza teoria jest OK, ale nie zawsze.

Tylko 24 karatowe złoto (próba 999.9) to praktycznie czyste złoto.
Pozostałe mają domieszki. To twoje było 24 karatowe? Poza tym raczej jasne
jest, że te domieszki będą reagować (lub nie) w zależności od tego co się
ma na skórze, a więc i stanu organizmu, ale MSZ nie wiedząc nic
konkretnego na temat owego złota, łączenie stopnia brudzenia ze stanem
organizmu to czyste, jeśli nie szkodliwe gdybanie.

--
Marcin

8. Data: 2002-09-02 12:49:05

Od: "K.Z." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> organizmu to czyste, jeśli nie szkodliwe gdybanie.

wiem, ale jak mi czerniało to nawet nie wiedziałem że jestem chory dopiero
przypadek sprawił że sie dowiedziałem, tak se tym nawet brudzeniem głowy nie
zawracałem

9. Data: 2002-09-02 19:25:24

Od: "Emi" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "K.Z." <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przypadek sprawił że sie dowiedziałem, tak se tym nawet brudzeniem głowy

E.

10. Data: 2002-09-02 21:22:34

Od: "Kaja" <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi z adresu <b...@i...pl> napisał w artykule

> Kochani!
> Czy ktoś wie,dlaczego metal szlachetny potrafi zostawić szary ślad na
> palcu? Pewnie chodzi o reakcję.Tylko jaką????? Czyżby chora wątroba?

Srebro zawsze brudzi.

Pozdrawiam,

Kaja

hipohondria
Znieczulenie?
Dłonie i PAM
beta karoten
Srodki pourazowe (sport/turystyka) - co polecacie?