Ponownie o ZUS

1. Data: 2006-09-12 13:36:11

Temat: Ponownie o ZUS
Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widac, ze nudzi sie paniom urzedniczkom ZUS bo dzis po raz pierwszy
otrzymalem od nich Zawiadomienie, ze w terminie 7 dni musze im przyslac
zaswiadczenie o wysokosci zarobkow. Ciekawe kto ma mi je wystawic jak
niedlugo mina 3 lata jak nigdzie nie pracuje?

Leszek

2. Data: 2006-09-12 14:00:03

Temat: Re: Ponownie o ZUS
Od: "Jeanne" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zaswiadczenie o wysokosci zarobkow. Ciekawe kto ma mi je wystawic jak
> niedlugo mina 3 lata jak nigdzie nie pracuje?

Kolejny dowód na to, jaki mają "porządek"... Ale wstyd (dla nich rzecz
jasna)... Można wiedzieć, co z tym zrobiłeś?

Jeanne

3. Data: 2006-09-12 14:11:39

Od: "LECH DUBROWSKI" <3...@3...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolejny dowód na to, jaki mają "porządek"... Ale wstyd (dla nich rzecz
> jasna)... Można wiedzieć, co z tym zrobiłeś?

Na razie nic bo dostalem to pisemko dzis i tak na prawde nie wiem czy musze
im odpowiedzie czy nie?

Leszek

4. Data: 2006-09-12 15:24:46

Od: "Piotr \"Gerard\" Machej" <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LECH DUBROWSKI napisał(a):
> [...]
> zaswiadczenie o wysokosci zarobkow. Ciekawe kto ma mi je wystawic jak
> niedlugo mina 3 lata jak nigdzie nie pracuje?

Zaświadczenie czy oświadczenie? Ja bym wysłał pismo, w którym bym
napisał to, co napisałeś - "od dnia .... nie jestem nigdzie
zatrudniony i w związku z tym nie osiągam przychodów z tytułu
umowy o pracę". Albo coś w tym stylu. Mogą też chcieć wiedzieć
o dochodach z umów zlecenia lub o dzieło, ale to już musisz
sprawdzić, jak sformułowane jest to pisemko.

Pozdrawiam,
Gerard

5. Data: 2006-09-12 16:00:56

Od: "Koola" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaswiadczenie o wysokosci zarobkow. Ciekawe kto ma mi je wystawic jak
> niedlugo mina 3 lata jak nigdzie nie pracuje?

Normalka. Boja sie zebys przypadkiem pozniej sie nie zglosil i nie chcial
ewentualnych zaleglych swiadczen z odsetkami ;)

Pobieralem rente socjalna przez jakis czas i gdy podjalem prace napisalem
pisemko do do ZUSu "W zwiazku z tym ze podjalem i prace w firmie XXX i z
tytulu umowy o prace osiagam miesieczny dochod w kwocie YYYzl prosze o
zawieszenie swiadczenia nr ZZZ" - renta zostala zawieszona i wszystko bylo
OK.
Za jakis czas ta prace stracilem i wyslalem pisemko do ZUSu "W zwiazku z tym
ze w dniu .... zostala rozwiazana moja umowa o prce z firma XXX i moje
dochody wynosza 0zl/m-c prosze o przywrocenie swiadczenia nr YYY" - renta
zostala przywrocona.
Za dwa miesiace podjalem prace w innej firmie i znow wysmarowalem pisemko do
ZUSu o zawieszenie renty - renta zostala zawieszona.
Teraz juz kilka razy dostalem pismo z informacja ze musze dostarczyc
zaswiadczenie o zarobkach bo inaczej swiadczenia zostana mi zawieszone -
swiadczenia ktore juz sa zawieszona na moja prosbe ;) Za pierwszym razem
jeszcze im wyslalem zaswiadczenie teraz juz to olalem i nie bede produkowal
zbednej makulatury ;)

pozdr.

6. Data: 2006-09-17 19:15:04

Od: "Jerzy" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr "Gerard" Machej" <g...@g...com> napisał w
wiadomości news:ee6jfh$erk$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
> o dochodach z umów zlecenia lub o dzieło, ale to już musisz
> sprawdzić, jak sformułowane jest to pisemko.

Ale oczywiście wszystko listem poleconym z recepisem - tzn poświadczeniem
nadania

renta-problem-nie dostalem kasy
przesłona na oko
ponowne orzeczenie o niepełnosprawności.
zatrudnienie niepłenosprawnego
klawiatura i sprzet