Popęd seksualny

1. Data: 2001-04-08 17:19:12

Temat: Popęd seksualny
Od: "Nexus" <n...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomo, że większość ludzi posiada popęd seksualny.
U mężczyzn objawia się w nieco inny sposób niż u kobiet (nie wliczając wyjątków, np.
gejów czy lesbijki).
Może większość ludzi godzi się ze swoim popędem, ale ja nie.
Chciałbym być wolny od tego.
Chciałbym, żeby nie podobały mi się dziewczyny (ani oczywiście chłopaki).
Czy ktoś zna jakiś sposób na zanik popędu ?
Może są jakieś skuteczne środki na to ?
Nie chcę mieć dziewczyny, nie chcę mieć chłopaka, nie chcę mieć kolegów, ani
koleżanek.
Nie chcę chodzić na imprezy.
Chcę być wolny !!!
Chcę być sam i istnieć sam dla siebie.
Ludzie pomóżcie.

2. Data: 2001-04-09 12:01:01

Temat: Re: Popęd seksualny
Od: "Manta" <x...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Chcę być wolny !!!
> Chcę być sam i istnieć sam dla siebie.
> Ludzie pomóżcie.

Nie obraz sie, bracie, ale mam wrazenie ze masz jakis powazny problem
psychologiczny i akurat wyszukales calkiem nieadekwatne rozwiazanie.

W wielkim skrocie: brak innych ludzi nie oznacza bynajmniej wolnosci,
a ich obecnosc - zniewolenia. Mozesz starac sie zlikwidowac poped,
aczkolwiek to integralna (i potrzebna) czesc naszego czlowieczenstwa,
ale nie wykorzenisz zwyczajnej potrzeby kontaktu z ludzmi, potrzeby
(chocby nieuswiadomionej) bycia z nimi - tak juz jestesmy skonstruowani.

Jesli mozesz & chcesz, napisz cos wiecej o calej sprawie... od czego
konkretnie chcesz byc wolny, w jaki sposob inni ludzie, zwiazki z nimi
ograniczaja cie, groza ci, co ci zabieraja...

m.
_____
...a my
juz
chyba
znamy
kres
pod
rozy...

3. Data: 2001-04-09 19:46:09

Temat: Odp: Popęd seksualny
Od: "Pablo" <e...@e...de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nexus <n...@p...arena.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9aqnu6$qgd$...@n...tpi.pl...
> Wiadomo, że większość ludzi posiada popęd seksualny.
Tak, jest to naj najbardziej naturalne.
> U mężczyzn objawia się w nieco inny sposób niż u kobiet (nie wliczając
wyjątków, np. gejów czy lesbijki).
> Może większość ludzi godzi się ze swoim popędem, ale ja nie.
Czyli nie godzisz się ze swoją naturą. Czy wiesz może dlaczego, jaka jest
tego przyczyna? Czy nie lepiej popracować nad nią i od niej się uwolnić?
> Chciałbym być wolny od tego.
Możesz od tego uciekać, ale czy się uwolnić?! A nad popędem można
zapanować - kontrolować go.
> Chciałbym, żeby nie podobały mi się dziewczyny (ani oczywiście chłopaki).
Piękno jest do podziwiania.
> Czy ktoś zna jakiś sposób na zanik popędu ?
Kieruj swoją energię na inne sprawy.
> Może są jakieś skuteczne środki na to ?
> Nie chcę mieć dziewczyny, nie chcę mieć chłopaka, nie chcę mieć kolegów,
> [...]
Nie posiadanie ich od niczego Cię nie uwolni. Jeśli jednak chcesz to
przecież to chyba żaden problem.
> Chcę być sam i istnieć sam dla siebie.
A po co? Tak się kochasz? Sądzę, że raczej nie lubisz czegoś u siebie i
dlatego chcesz uciekać od innych i od własnych popędów.
> Ludzie pomóżcie.

Przede wszystkim sam sobie musisz pomuc. Bądź szczery ze sobą, czego u
siebie nie akceptujesz. Pozbycie się tego przyczyny Cię uwolni :)))

Pozdrawiam
Pablo

4. Data: 2001-04-11 19:55:46

Temat: Re: Popŕd seksualny
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nexus wrote:

> Wiadomo, że większość ludzi posiada popęd seksualny.

otoz to. ludzie bez popedu nie sa sklonni do rozmnazania sie.
wiec przezywaja tylko te populacje, ktore cechuja sie popedem
seksualnym. te ktore go nie maja, samoistnie wymieraja.

tak wiec nie przejmuj sie. masz duze szanse przekazac
swoje geny potomstwu :)

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

5. Data: 2001-04-12 16:03:07

Od: "JaroMi" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę być sam i istnieć sam dla siebie.
> Ludzie pomóżcie.

Zacznij żyć także dla innych:)

6. Data: 2001-04-12 17:20:51

Od: r...@f...onet.pl. (Paweł'Róża'Różański) szukaj wiadomości tego autora

"Nexus" <n...@p...arena.pl> wrote in <9aqnu6$qgd$1@news.tpi.pl>:

> Czy ktoś zna jakiś sposób na zanik popędu ?
> Może są jakieś skuteczne środki na to ?

Idź do seksuologa, na pewno są środki chemiczne zmniejszające
popęd (może i likwidujące). Może ci przypisze... BTW czemu chcesz
wyeliminować popęd?
Poza tym jest jeszcze dość drastyczna metoda polegająca na
usunięciu jąder, ale chyba nie o to Ci chodzi. Poza tym AFAIK nie jest
w Polsce legalna. No i oczywiście później są problemy z hormonami, że o
niemożności przywrócenia stanu pierwotnego nie wspomnę. ;-)

--
*** R Ó Ż A ***
*** & | # % | @ * | @ $ | # ***

7. Data: 2001-04-21 12:51:35

Temat: Re: Pop?d seksualny
Od: phenomen <t...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BTW czemu chcesz
>wyeliminować popęd?

moze po to zeby w odpowiednim towarzystwie nagle nie stawac sie
biernym klocem, tylko dlatego ze krew uciekla ci w dolne partie
organizmu...

__
massif

8. Data: 2001-04-22 22:24:49

Od: r...@f...onet.pl. (Paweł'Róża'Różański) szukaj wiadomości tego autora

phenomen <t...@s...pl> wrote in
<1...@4...com>:

>moze po to zeby w odpowiednim towarzystwie nagle nie stawac sie
>biernym klocem, tylko dlatego ze krew uciekla ci w dolne partie
>organizmu...

Ale po co od razu _eliminować_? Wystarczy osłabić, rozładować
bądź nauczyć się kontrolować.

--
*** R Ó Ż A ***
*** & | # % | @ * | @ $ | # ***

9. Data: 2001-04-25 11:32:51

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja sądzę,że nexus po prostu sie z grupowiczów nabija.
kaśka

*=****

10. Data: 2001-04-27 20:50:27

Od: "Nexus" <n...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz jakiś problem, Kasiek ?
Jak bym chciał się z kogoś nabijać, to na pierwszym miejscu będziesz ty.

małe uzupełnienie
Moje cztery uzaleznienia to...
Witam - cos o heroinie
koniec