Odp: Popęd seksualny

From: "Pablo" <e...@e...de>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Odp: Popęd seksualny
Date: Mon, 9 Apr 2001 21:46:09 +0200

Użytkownik Nexus <n...@p...arena.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9aqnu6$qgd$...@n...tpi.pl...
> Wiadomo, że większość ludzi posiada popęd seksualny.
Tak, jest to naj najbardziej naturalne.
> U mężczyzn objawia się w nieco inny sposób niż u kobiet (nie wliczając
wyjątków, np. gejów czy lesbijki).
> Może większość ludzi godzi się ze swoim popędem, ale ja nie.
Czyli nie godzisz się ze swoją naturą. Czy wiesz może dlaczego, jaka jest
tego przyczyna? Czy nie lepiej popracować nad nią i od niej się uwolnić?
> Chciałbym być wolny od tego.
Możesz od tego uciekać, ale czy się uwolnić?! A nad popędem można
zapanować - kontrolować go.
> Chciałbym, żeby nie podobały mi się dziewczyny (ani oczywiście chłopaki).
Piękno jest do podziwiania.
> Czy ktoś zna jakiś sposób na zanik popędu ?
Kieruj swoją energię na inne sprawy.
> Może są jakieś skuteczne środki na to ?
> Nie chcę mieć dziewczyny, nie chcę mieć chłopaka, nie chcę mieć kolegów,
ani koleżanek.
> Nie chcę chodzić na imprezy.
> Chcę być wolny !!!
Nie posiadanie ich od niczego Cię nie uwolni. Jeśli jednak chcesz to
przecież to chyba żaden problem.
> Chcę być sam i istnieć sam dla siebie.
A po co? Tak się kochasz? Sądzę, że raczej nie lubisz czegoś u siebie i
dlatego chcesz uciekać od innych i od własnych popędów.
> Ludzie pomóżcie.

Przede wszystkim sam sobie musisz pomuc. Bądź szczery ze sobą, czego u
siebie nie akceptujesz. Pozbycie się tego przyczyny Cię uwolni :)))

Pozdrawiam
Pablo