Popiól z kominka

51. Data: 2008-02-14 20:59:22

Temat: Re: Popiól z kominka
Od: "?" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lewaka.

> Ależ Ty jesteś zadufany w sobie. Gorzej niż było...

Lata lecą, jak gołębie.:-)

52. Data: 2008-02-14 22:02:03

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fp2659$6pv$1@news.onet.pl Jan_jr
<j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Ależ Ty jesteś zadufany w sobie. Gorzej niż było...

Hejka. Zupełnie nie trafna diagnoza. Nie ufam sobie za grosz. Zanim coś
napiszę muszę sprawdzic conajmniej w dwóch wiarygodnych źródłach. A czy
Tobie chce się tak robić?
Po drugie to, co Cię skłoniło do napisania zacytowanych wyżej słów jest
chyba bardziej nikczemne niż brak skromności. :-(
Pozdrawiam refleksyjnie Ja...cki

53. Data: 2008-02-14 22:17:33

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fp29mn$3k4$1@nemesis.news.tpi.pl johnny
<j...@p...pl> napisał(a):

> Na entropie nima siły!

Hejka. Johnny jesteś debeściak. :-) Gratuluje tekstu. Uśmialiśmy się,
jak nigdy. :-)
Pozdrawiam wesoło Ja...cki

54. Data: 2008-02-15 03:08:16

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Zrób wreszcie użytek ze swoich nalewek.

Tak, tak... Asymilacja alkoholu jest najważniejsza!

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

55. Data: 2008-02-15 08:35:04

Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <i...@g...com> wrote in message
> [...]
> Po drugie to, co Cię skłoniło do napisania zacytowanych wyżej słów jest
> chyba bardziej nikczemne niż brak skromności. :-(

Widzisz, Dirko, zadufanie powoduje, że nie czytasz tego, co piszą inni.
Można by rzec, że Twoje zadufanie w skrajnym przypadku prowadzi do
zaślepienia.

Łukasz napisał czarno na białym -

* Postanowiłem zasięgnąć rady u osoby, która na pewno będzie wiedziała
* co znaczy asymilacja w biologii. Skontaktowałem się z pracownikiem
* Katedry Fizjologii ROślin na Uniwersytecie Gdańskim i spytałem co to
* asymilacja. dostałem taką odpowiedź:
* "W biologii (...). Z polskiej literatury fachowej
* polecalabym "Fizjologie roslin" Kopcewicza, gdzie te zagadnienie jest
szerej
* opisane."

Informację pochodzącą od osoby trzeciej Łukasz wysyła do Ciebie, Dirko. I
co?
I dostaje odpowiedź osoby zadufanej w sobie, która w swoim zarozumialstwie
nie stara się zrozumieć, że Łukasz nie pisze od siebie, tylko cytuje
odpowiedź
kogoś tam z Katedry Fizjologii. I wcale Łukasz nie musi znać tytułów,
autorów itp. - zacytował kogoś, a cytat ujął w cudzysłów.
A osoba zadufana w sobie, nie znajdując już racji merytorycznych odpowiada
Łukaszowi w stylu - A u Was Murzynów biją:

[...]

Serdeczne pozdrowienia,
Jan_jr

P.S.
Dirko, uchodzisz za purystę językowego i tępisz w środowisku ogrodników
wszelkie błedy językowe - "nie trafna" piszemy "nietrafna"

56. Data: 2008-02-15 09:05:21

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fp3j0d$de$1@news.onet.pl Jan_jr
<j...@p...onet.pl> napisał(a):

> Widzisz, Dirko, zadufanie powoduje, że nie czytasz tego, co piszą
> inni. Można by rzec, że Twoje zadufanie w skrajnym przypadku
> prowadzi do zaślepienia.

Hejka. Może już przestań mnie oceniać tylko napisz coś konkretnego w
temacie wątku.

> Dirko, uchodzisz za purystę językowego i tępisz w środowisku
> ogrodników wszelkie błedy językowe - "nie trafna" piszemy "nietrafna"

Masz rację, ale tylko w tym przypadku. :-) Lepiej się teraz czujesz? ;-)
Pozdrawiam niedoskonale Ja...cki
PS U nas bija murzynów a wy robicie błędy ortograficzne. ;-)

57. Data: 2008-02-15 09:21:37

Od: "Jan_jr" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W wiadomości news:fp3j0d$de$1@news.onet.pl Jan_jr

> Hejka. Może już przestań mnie oceniać tylko napisz coś konkretnego w
> temacie wątku.

Nie mam kominka.

> Masz rację (...)
> Pozdrawiam niedoskonale Ja...cki

Dziękuję.

Serdeczne pozdrowienia,
Jan_jr

58. Data: 2008-02-15 11:35:21

Od: "Skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robię ale podaż jest wyższa niż popyt. Robi sie nawis inflacyjny.

Może terzba Ciebie najechać, albo przynajmniej nawiedzić?
:-))
pozdrawiam pogodnie
skryba

59. Data: 2008-02-15 11:37:40

Od: "Skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> Hejka. Chyba musiałby mi się zmienić na stare lata charakter. ;-)
> Pozdrawiam beznadziejnie Ja...cki

Jeszcze tylko trochę czasu, aż nieco zgrzybiejesz, stetryczejesz
i już będzie OK.
:-))
Pozdrawiam geriatrycznie
skryba

60. Data: 2008-02-15 11:45:17

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może terzba Ciebie najechać, albo przynajmniej nawiedzić?

Trzeba, jedno i drugie.
Pozdrawiam.Mirzan

Gdzie kupic sadzonki truskawek
Grubosz drzewiasty poszukiwany