Poprosze o przetlumaczenie...

1. Data: 2003-11-02 09:57:40

Temat: Poprosze o przetlumaczenie...
Od: "rossella" <r...@o...nielubiespamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Poprosze o przetlumaczenie diagnozy:

arthritis rheumatoidea articulationis interphalangealis proximalis V digiti
manus sin

Dodam, chociaz to pewnie wynika z diagnozy, ze dotyczy to zgrubienia stawu
na najmniejszym paluszku u lewej raczki 6-letniego dziecka. Niestety u
lekarza byl maz, ktory sie nie 'wywiedzial', co to dokladnie jest.
Dostalismy skierowanie na rehabilitacje (fizykoterapia, krioterapia), ale
chcialabym poczytac o tym troche w internecie i nie jestem pewna, czy moje
domysly kieruja mnie na odpowiednie strony.
Dziekuje.
pozdrawiam
rossella

2. Data: 2003-11-02 11:42:05

Temat: Re: Poprosze o przetlumaczenie...
Od: "medicon" <c...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rossella" <r...@o...nielubiespamu.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Poprosze o przetlumaczenie diagnozy:
>
> arthritis rheumatoidea articulationis interphalangealis proximalis V
digiti
> manus sin

reumatoidalne zapalenie blizszego stawu miedzypaliczkowego V palca lewej
reki

3. Data: 2003-11-03 13:03:03

Od: "rossella" <r...@o...nielubiespamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje :-)

4. Data: 2003-11-03 13:57:29

Od: "onsok" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medicon wrote:
> Użytkownik "rossella" <r...@o...nielubiespamu.pl> napisał w
> wiadomoœci news:bo2klb$stu$1@nemesis.news.tpi.pl...

> reumatoidalne zapalenie blizszego stawu miedzypaliczkowego V palca
> lewej reki

Tak z ciekawości - dlaczego lekarz zamiast napisac to po polsku,
pisze po łacinie ?
--
Pozdrawiam.
onsok

rak płuc
ropienie rany po wyrostku
diane 35 - antykoncepcja , kiedy zaczna dzialac
Bellergot-wpływ na organizm
antykoncepcja hormonalna dla mezczyzn...