Re: Popsychologujmy o fobijkach

From: "Robakks" <r...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Popsychologujmy o fobijkach
Date: Sun, 24 Jan 2010 20:18:45 +0100

"Iza" <f...@o...pl>
On 24 Sty, 19:32, Iza <f...@o...pl> wrote:

> Teoretycznie każdy wie czym są fobie

Moim skromnym zdaniem kojarzenie fobii z lękiem to uproszczenie.
Lęk towarzyszy człowiekowi od urodzenia do śmierci przyjmując
formy lżejsze jak obawa i cięższe jak strach, ale to nie lęk świadczy
o fobii lecz niekontrolowana reakcja na lęk. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)