Re: Popsychologujmy o fobijkach

Data: 2010-01-25 21:03:53
Temat: Re: Popsychologujmy o fobijkach
Od: Paulinka <p...@w...pl>

Ender pisze:

> Nawet nie wiem, gdzie togo szukać.
> I czy na pewno mnie to zainteresuje?

Wobec Twojego nastawienia do grupy myślę, że jednak nie warto szukać.

> A o tym nie pomyślałem, w twoim przypadku może i kilka głupot jest
> wartych późniejszych ciekawych przemyśleń, ale niektórzy zabawowicze to
> totalne dno i nic innego nie potrafią.

Czyli jednak masz syndrom paniki przed maturą z języka polskiego. I nie
że nie piszesz poprawnie, ale nie widzisz dwuznaczności, niuansów,
odniesień do kultury, filmów, literatury itd. Dlatego to Cię nie śmieszy.

Tutaj jak widać nie zamiera.

--

Paulinka