Porady

11. Data: 2004-03-28 14:55:50

Temat: Re: Porady
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak napisał(a) w wiadomości: ...
>"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote in

>To dobrze, ze tego nie widzialam, bo mogloby mi mocno zaszkodzic. Jak
>sie osobiscie widzialo i wie, a potem takie cus telewizyjne smetna buzka
>ruszajac cierpiace komentarze daje to dopiero cisnienie skacze...

Cos mi sie wydaje, ze Basia chciala napisac o reportazu z ogrodu Krzysztofa
M. bo zeby z ogrodu Boguslawa cos bylo, to nie pamietam.
Pozdrawiam serdecznie z podobnymi odczuciami
Wiesia

12. Data: 2004-03-28 15:10:34

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości

| Cos mi sie wydaje, ze Basia chciala napisac o reportazu z ogrodu
Krzysztofa
| M. bo zeby z ogrodu Boguslawa cos bylo, to nie pamietam.

Krzysztof sam opowiadał o roślinach, więc poziom był przyzwoity. A pisałam o
reportażu w "Magii ogrodów", czasopiśmie, które już zniknęło z rynku. Ale
przypomniał mi się powód najwyższego podskoku w sobotę - anemony odmiany
blanda:-))))

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2004-03-28 15:44:26

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> przypomniał mi się powód najwyższego podskoku w sobotę - anemony odmiany

A mnie sie wydaje, ze kiedyś z ogrodu Bogusława coś było, dawno temu,
jeszcze wtedy na grupę nie pisałam, ale chyba 'Skalniaki' Radziula miałam i
nazwisko R. było mi znane...a moze to tylko moja bujna wyobraźnia?
Bogusławie pomóż... potwierdź/zaprzecz !!!! :)

Pozdrawiam
Kaśka

14. Data: 2004-03-28 16:54:26

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisała w wiadomości: ...

>Krzysztof sam opowiadał o roślinach, więc poziom był przyzwoity. A pisałam
>reportażu w "Magii ogrodów", czasopiśmie, które już zniknęło z rynku.

Acha zniknelo, a numer 1 i ten z ogrodem Boguslawa i Jagody zostawilam
sobie na pamiatke.
Ale porzadkujac stare Kwietniki znalazlam zdjecia z ogrodu Pani Ewy
Witkowskiej ze wsi Wlodzice Wielkie, czy ktos go ogladal, czy jest to
mozliwe?
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

15. Data: 2004-03-28 17:39:05

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| Ale porzadkujac stare Kwietniki znalazlam zdjecia z ogrodu Pani Ewy
| Witkowskiej ze wsi Wlodzice Wielkie, czy ktos go ogladal, czy jest to

Nieśmiało sobie przypominam, że Bogusław coś mówił, że na wstępie jest
prowadzony egzamin ze znajomosci roślin:-)

A gdzie są te Włodzice? Uparcie twierdzę, że mafia ogrodowa w większej
grupie ma dużą siłę przebicia!

Pozdrawiam, Basia.

16. Data: 2004-03-28 19:57:34

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> A gdzie są te Włodzice? Uparcie twierdzę, że mafia ogrodowa w większej
> grupie ma dużą siłę przebicia!

Gdzieś pod Jelenią Górą, o ile dobrze kojarzę to co Bogusław mówił
swego czasu... Sprawdziłem w atlasie: na południe od Bolesławca.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien straszny nikczemnik w Brnie
coraz głębiej w łajdactwa brnie.

17. Data: 2004-03-28 20:09:27

Temat: Odp: Porady
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c477en$sa6$...@n...news.tpi.pl...

> A gdzie są te Włodzice? Uparcie twierdzę, że mafia ogrodowa w większej
> grupie ma dużą siłę przebicia!

Podpowiadam mafijnie :-)
Włodzice Wielkie, woj. dolnośląskie, powiat lwówecki, gmina Lwówek Śląski.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

18. Data: 2004-03-28 20:31:35

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

19. Data: 2004-03-28 20:34:56

Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a najlepiej prowadzący program Wszystko o działce i ogrodzie dzisiaj tak
> pięknie pokazywał jak rozgrzebać kopczyk zimowy i robił to tak jak by za

Pamiętasz może jak tam z tym kalendarzem na przyszły tydzień? Podpowiesz?
Zaspałem 10 minut i kicha totalna a magnetowidowi coś się porobiło i nie
nagrywa.

20. Data: 2004-03-29 07:21:32

Od: "piotr" <z...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest coś więcej na temat mrówek,jak się ich pozbyć.W ubiegłym roku
zjadły mi kwiatki brzoskwini i nawet oprysk im nie przeszkadzał.
pozdrawiam

Re: Ja mam ochote
Re: Ja mam ochote
RE: Ja mam ochote