Poradźcie - zlewozmywak stalowy we wzorek?

11. Data: 2003-05-06 09:06:03

Temat: Re: Poradźcie - zlewozmywak stalowy we wzorek?
Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eRBe" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b95ru3$h6p$1@atlantis.news.tpi.pl...

Co prawda temat nie na ta grupe, tylko na pl.rec.dom, ale jak juz sie
rozwinal...

Wraz ze znajoma kupilismy zlewy Dominox - ona gladki a ja groszkowany. I
teraz ona zaluje. Owszem moj troszeczke (!!!) trudniej sie czysci, ale wcale
to nie wyglada tak, ze w te groszki wzera sie brud i nie mozna go domyc, tak
sie dzieje z tego co wiem jedynie w tanich zlewach noname, wszystkie
porzadne maja te groszki tak zrobione, ze nie ma tam ostrych rowkow a
jedynie plynne wytloczenia. Domycie tego to jest kwestia troche mocniejszego
docisniecia zmywaka.
natomiast ten groszkowany zlew ma jedna wielka zalete: nie widac na nim rys.
Gladki zlew kolezanki ma juz rok i jest po prostu zrysowany. Nie ma cudow,
zawsze sie przy zmywaniu czyms zawadzi a na gladkiej stali widac kazda ryse.
U mnie caly czas wyglada jak nowy.

J.

12. Data: 2003-05-06 09:10:28

Od: "pamana" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - kolorowe (epoksydowe?) są po prostu cholernie drogie :(
>
> Strasznie mnie moja kobieta molestuje psychicznie i głowa mi już pęka od
> myślenia o zlewozmywakach, postanowiłem więc rozwiązać problem
> profesjonalnie, czyli pozwolić by inni rozwiązali go za mnie ;-)
> Poradźcie więc, jak sprawdza się w praktyce taki zlewik, jaki znalazłem w
> jednym z multi-hiper-mega-marketów. Wypatrzyłem więc taki stalowy
> zlewozmywak ze stali wytłoczonej w taką drobną fakturkę, wydaje się lekko
> matowy i jakby pokryty jakąś warstwą. I co teraz? Rysuje sie to-to?
Zostają
> na tym ślady od wody czy nie? Bo stosunkowo niedrogie i ładne się
wydaje...

> pozdrawiam i liczę na rzeczowe porady :-)
>
> Robert
> witam
ja mam stalowy w fakturke 'plastra miodu',nie rysuje sie,brud sie nigdzie
nie zbiera ,a co do tego ze widac zachlapania no przeciez to zlew wiec co
mialabyby na nim widac tylko slady wody.moja mam ma lekkiego świra na tym
punkcie i kazda kropelke sciera ,a ja na to nie mam czasu ani ochoty.raz w
tygodniu go wyszyszcze zalewam srodkiem dez.i po sprawie.
pozdrawiam
paula

13. Data: 2003-05-06 21:02:03

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@p...onet.pl> napisał

> ja mam stalowy w fakturke 'plastra miodu',nie rysuje
sie,brud sie nigdzie
> nie zbiera ,

Dokładnie tak. Ja też mam taki we wzorek i mniej na nim
widać niż na takim gładkim.
A brudzi się jak każdy ... myć trzeba a nie szukać czystych
forever ;-)

Pozdrawiam
MOLNARka

P.S. Paulo ... tnij Ty te bajty ... po co ściągamy to samo
kolejny raz ?

macierzyństwo lesbijek
"krzywda męska"
Czytaliście? Pasuje do ostatnich dyskusji na grupie.
kolczyk w lewym uchu
Chcesz odszukac starych znajomych, odnowic kontakty?