Chcesz odszukac starych znajomych, odnowic kontakty?

1. Data: 2003-05-04 10:03:52

Temat: Chcesz odszukac starych znajomych, odnowic kontakty?
Od: "Piotr Karwatka \(AMIGO Software\)" <p...@a...pop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyz nie chcialabys (chcialbys) odnalezc swoich przyjaciol ze szkoly
podstawowej, liceum lub z czasow studiow, napisac do kolezanek, kolegow, z
ktorymi kontakt dawno juz wygasl (zmiana adresu, nazwiska itp.)? Nowo
otwarty serwis "Odszukaj mnie" (http://szukaj.intmedia.pl) moze Ci w tym
pomoc. Stworzylismy go wlasnie z mysla o Tobie i Twoich przyjaciolach!

Idea dzialania serwisu opiera sie na rozbudowanej bazie danych zawierajacej
informacje, dzieki ktorym latwo i szybko mozna kogos odszukac. I Ty rowniez
mozesz zostawic tu - poprzez darmowe zarejestrowanie sie - wybrane
informacje dotyczace Twojej osoby.

"Odszukaj mnie" pozwala szukac wedlug roznych kryteriow. Mozesz odnalezc
swoich przyjaciol nie tylko o podobnych do Twoich zainteresowaniach,
zawodzie, wieku ale i rowniez np. nazwie szkoly, roku i miejscowosci w
ktorej ja ukonczylas/ukonczyles!.

Dzisiaj przyjazn przestaje byc w modzie, a sama jej idea czesto bywa
rozmywana lub nawet wypaczana. Mamy nadzieje, ze choc w malym stopniu
przyczynimy sie do zmiany takiej sytuacji... Jesli wiec
zdecydowalas/zdecydowales sie juz skorzystac z naszej oferty, zyczymy Ci
wiele radosci z mozliwosci, jakie udostepnia nasz serwis.

Serdecznie zapraszamy do odwiedzenia nas w Sieci: http://szukaj.intmedia.pl

Pozdrawiamy
Zespol Internet Media: http://intmedia.pl

2. Data: 2003-05-04 20:12:21

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 4 May 2003 12:03:52 +0200 I had a dream that Piotr Karwatka \(AMIGO
Software\) <p...@a...pop.pl> wrote:
>Idea dzialania serwisu opiera sie na rozbudowanej bazie danych zawierajacej
>informacje, dzieki ktorym latwo i szybko mozna kogos odszukac [...]

...i przekazać te dane osobowe sponsorom i firmom promocyjno-reklamowym.

Ostrzegam naiwnych przed wpisywaniem się tam.

długie związki
ksiązka
Czy ktoś wie co to jest?
tanie obiadki