Czytaliście? Pasuje do ostatnich dyskusji na grupie.

1. Data: 2003-05-05 08:33:33

Temat: Czytaliście? Pasuje do ostatnich dyskusji na grupie.
Od: "Madda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://kiosk.onet.pl/art.html?NA=1&ITEM=1118786&KAT=
239

2. Data: 2003-05-05 11:11:43

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 5 May 2003 10:33:33 +0200 Madda wyklawiaturzyl(a):

> http://kiosk.onet.pl/art.html?NA=1&ITEM=1118786&KAT=
239

Przeczytalem, i co o tym....?
Facet ktory podnosi reke na kobiete to odchyl.
Mozna nawet zauwazyc wsrod zwierzat ze silniejszy slabszego nie
zaatakuje, bo po co, przeciez nie ma dla niego zagrozenia.
W artykule jest prezentowana opowiesc faceta, wedlug tej opowiesci
kobieta go zaatakowala, powinien wyjsc z jej mieszkania, przeciez to nie
bylo zagrozenie zycia dla niego.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

3. Data: 2003-05-05 11:32:43

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 May 2003 11:11:43 +0000 (UTC) I had a dream that Bischoop
<B...@k...russia> wrote:
>Facet ktory podnosi reke na kobiete to odchyl.
>Mozna nawet zauwazyc wsrod zwierzat ze silniejszy slabszego nie
>zaatakuje, bo po co, przeciez nie ma dla niego zagrozenia.

Chyba że chce go zjeść.

>W artykule jest prezentowana opowiesc faceta, wedlug tej opowiesci
>kobieta go zaatakowala, powinien wyjsc z jej mieszkania, przeciez to nie
>bylo zagrozenie zycia dla niego.

W artykule była rada o wezwaniu policji, co moim zdaniem jest absurdem.
Od kiedy policja służy rozwiązywaniu tak drobnych problemów jak sprzeczka?

4. Data: 2003-05-05 12:17:21

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości news:

> W artykule była rada o wezwaniu policji, co moim zdaniem jest absurdem.
> Od kiedy policja służy rozwiązywaniu tak drobnych problemów jak sprzeczka?

Jasne. Przecież jeśli chce się kogoś pobić, policja jest zupełnie
niepotrzebna.

boniedydy

5. Data: 2003-05-05 13:20:12

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 May 2003 14:17:21 +0200 I had a dream that boniedydy
<b...@z...pl> wrote:
>Jasne. Przecież jeśli chce się kogoś pobić, policja jest zupełnie
>niepotrzebna.

A czytałaś? Nikt tam nikogo nie chciał pobić.

Jeśli kobieta w kłótni uderzy faceta, to jeśli ten facet wezwie policję
(co mu doradzasz na tle tego artykułu), to moim zdaniem jest niezbyt
zdrowy psychicznie.

Znów się czepiasz, a nie masz czego.

6. Data: 2003-05-05 13:45:26

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:

> A czytałaś? Nikt tam nikogo nie chciał pobić.

Nie chciał, ale pobił.

> Jeśli kobieta w kłótni uderzy faceta, to jeśli ten facet wezwie policję
> (co mu doradzasz na tle tego artykułu), to moim zdaniem jest niezbyt
> zdrowy psychicznie.

Lepiej było wezwac policję, niż bić kobietę, ale oczywiście każdy am prawo
do swojego zdania ;->

boniedydy

kolczyk w lewym uchu
Chcesz odszukac starych znajomych, odnowic kontakty?
długie związki
ksiązka
Czy ktoś wie co to jest?