Re: Porażenie akomodacji - jak silne i jak długo trwa?

Data: 2006-03-23 13:32:06
Temat: Re: Porażenie akomodacji - jak silne i jak długo trwa?
Od: Michal Kochanowicz <m...@v...iem.pw.edu.pl>

In article <dvu5uv$n6m$1@inews.gazeta.pl>, casus2 wrote:
> 3. Samochodem nie jezdzi sie po badaniu ok. 4-5 godzin, wtedy rowniez
> swiatlowstret i zamazany obraz. Po 5 godzinach wszystko wraca do normy.

Dzięki, to brzmi lepiej niż cały dzień :) Czy jeszcze mógłbym prosić o
odpowiedź jaki jest stopień pogorszenia wzroku? Chodzi mi o to czy po
takim badaniu pacjent jest w stanie trafić w drzwi, odnaleźć kubek na
stole albo przejść przez ulicę nie ryzykując życiem?

> 5. Przy slonecznym dniu koniecznie okulary przeciwsloneczne.

Jedyne okulary jakie ja akceptuję - to pływackie, bo zasłaniają całe
pole widzenia. A skoro przyciemniają to mogą być, prawda? :]

--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= m...@i...pw.edu.pl =--
--= PGP key: www.iem(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @volt.iem.pw.. =--