Porno

31. Data: 2015-11-24 12:00:21

Temat: Re: Porno
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-24 o 09:44, XL pisze:
> [...]
upil_sie_na_Francji
>>> __tymczasem_w_Nigerii_ponad.html#TRNajCzytSST Wkrótce i Ty się

> Mowiles mi "dobranoc" po poludniu -
> znaczy Moskwa 3-+

A to już u nas nie wolno chodzić spać z qrami?

Ewa

32. Data: 2015-11-24 12:28:08

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
kim-teatrze-polskim

> Nie narzekajcie, zawsze mogą przyjść muslimy i was ubogacić, poszerzyć
> wasze horyzonty.

U nich jeszcze większe zakłamanie podtrzymywane przez... kobiety.
Kobieta jest od rodzenia dzieci i organizowania życia emocjonalnego w
rodzinie. A więc również od zarządzania życiem seksualnym małżonków,
utrzymywaniem tajemnicy wokół sfery życia seksualnego. Chce da, nie chce
nie da. Manipuluje mężczyzną przez wydzielanie seksu i utrzymuje nad nim
władzę. Potem taki jurny, bo nie zaspokojony, dorwie się do innej to ją
tylko gwałcić chce. A wszystko przez brak otwartości w życiu seksualnym,
której brak (tej otwartości) sprzyja sprawowaniu władzy przez kobiety.
Matriarchat w pełnej krasie.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

33. Data: 2015-11-24 12:32:47

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> Ikselka

> To teraz znowu z kaloszami w gnojówce, ludziom na salony i co mają
> oglądać będziesz proletariacie nakazywała?

Nie widzisz globku, że kobiety uwielbiają i uprawiają seksualne
zamordejowo w rodzinach a facetom pozostawiają złudzenie władzy. Dlatego
nie pchają się do władzy ani też na wysokie stołki w przedsiębiorstwach
- niech sobie faceci wypruwają flaki a one i tak będą sprawowały władzę
z tylnego siedzenia. Niczym Kaczor-Kaczorowski, który znakomicie
opanował te technikę dzięki swojej matce zapewne. :-)

34. Data: 2015-11-24 12:38:28

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Budzik pisze:
> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> Oni juz swój zamiar osiagneli - siedza w Twojej głowie i smieją się z tego
> jak sikasz ze strachu na mysl o nich.

Ona chętnie wypchnęłaby męskie wojsko przeciwko muslimom by zapewniło
jej bezpieczeństwo wystawiając samo siebie na odstrzał. Dokładnie tak
jak to czyniły kobiety przez tysiąclecia nadal próbują ten stan
zachować. Poczucie satysfakcji i poczucie bezpieczeństwa dla kobiety w
zamian za poniżenie i śmierć mężczyzny. I jest potem "dumna" z tego, ze
męskie wojsko ja ochroniło; przy okazji wiele z nich pozbędzie się ze
swoich domów i alkowy tych, którzy w przekonaniu kobiet zmuszają je do
domowej prostytucji.

35. Data: 2015-11-24 12:51:40

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

>>> http://www.prawy.pl/felieton/11406-porno-we-wroclaws
kim-teatrze-polskim

> Zaiste, uprzedmiotowiona poza sceną kobieta/aktorka w sposób cudowny i
> sp...ektakularny staje się POD-miotem, kiedy jest wyp...na publicznie na
> scenie. I jaki wspaniały przykład dla innych!
> :->

Boisz się upublicznienia babskiej manipulacji? Chciałabyś nadal ukrywać
babskie oszustwo w ograniczeniu zacisznej alkowy i partner, który został
zaślepiony przez matkę a Ty wykorzystujesz tę jego niemoc i niezdolność
do wyrwania się spod dominacji hymenu?

> Może dla ciebie nie. Dla mnie znaczenie ma nie to, ile było, ale sam fakt,
> że było w TEATRZE. Cóż, reality szoł zawitał i tam. Prawda czasu, prawda
> ekranu, jak to się mówi - publika rządzi i chce do teatrów. Publice już nie
> wystarczą gołe tyłki Dód i Frytek ani "ruchanie na ekranie" - publika tera
> chce KULTURY, kurwa!

Bo oszustwo i manipulacja kobiety jest widoczna dopiero w łóżku gdy
uprawia z mężczyzna seks. Reszta jak wyżej. Facet z którym i kopuluje
nie jest w stanie sam dostrzec tego oszustwa kobiety ale juz inny,
postronny widz jet w stanie to zauważyć i donieść frajerowi by sie nie
dawał wykorzystywać. A tego się bab boi bardzo, gdyż zostałaby
pozbawiona władzy nad swoim frajerem. Zostałaby pozbawiona narzędzia do
podnoszenia poczucia własnej wartości na barkach i kosztem mężczyzny.
Dlatego wy, kobiety/matki boicie się publicznego seksu.

> Powtórzę za Emilianem Kamińskim, bo widzę, że nadal nie dociera:
> "Na pornograficzne przedstawienia są inne miejsca, kluby pornograficzne a
> nie teatry. Teatr ma uczyć moralności i dobrego smaku."

Zapomniałaś dodać: tradycyjnych wartości służących przenoszeniu fałszu,
zakłamania i obłudy na następne pokolenia.

> Smacznego.

Umiesz ssać?

36. Data: 2015-11-24 13:01:12

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Chyba żartujesz? Wtedy będzie pewnie znacznie więcej takich "kwiatków".

Wtedy można protestującym pokazać środkowy palec. Moja kasa, moja decyzja,
moja plajta. Obowiązku korzystania nie będzie. Ale nie będzie też przymusu
finansowania niechcianych produkcji.
Przetestowane na własnej skórze, jestem współfinansującym dwóch niezależnych
produkcji filmowych i jednego niezależnego radia- a nikt mi na siłe kasy z
kieszeni nie wyciągał.

37. Data: 2015-11-24 13:11:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-24 o 13:01, krys pisze:

> Wtedy można protestującym pokazać środkowy palec. Moja kasa, moja decyzja,
> moja plajta.

Hę? Na tę plajtę nie liczyłabym za bardzo. Bilety do TP we Wrocławiu
rozchodzą się jak świeże bułki.

> Przetestowane na własnej skórze, jestem współfinansującym dwóch niezależnych
> produkcji filmowych i jednego niezależnego radia- a nikt mi na siłe kasy z
> kieszeni nie wyciągał.

I jak się mają te inwestycje? Które to?

Ewa

38. Data: 2015-11-24 13:20:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Nov 2015 12:38:28 +0100, LeoTar napisał(a):

> Ona chętnie wypchnęłaby męskie wojsko przeciwko muslimom by zapewniło
> jej bezpieczeństwo wystawiając samo siebie na odstrzał.

Na pewno nie tam, do krajów, skąd muslimskie szczury uciekły tysiącami
zamiast walczyć.
Ale tu tak, wypchnęłabym nasze wojsko, u nas, na miejscu, w obronie naszych
interesów. I jak trzeba, to wypchnę. Ty będzisz robił w gacie za murkiem,
bo co takie coś jak ty wie o wojsku 333333-]

> Dokładnie tak
> jak to czyniły kobiety przez tysiąclecia nadal próbują ten stan
> zachować.

A takie jak ty tchórzoszczurki będą im to wyperswadowywać - pewnie
sugerując, żeby przestały rodzić i karmić dzieci, lecz same poszły do woja,
bo trzeba bronić trutni takich jak ty 3333333-]]]

> Poczucie satysfakcji i poczucie bezpieczeństwa dla kobiety w
> zamian za poniżenie i śmierć mężczyzny.

Nie każdy samiec ludzki nazywa się MĘŻCZYZNĄ - mężczyzną jest tylko ten,
który broni swego domu, ojczyzny, rodziny, kobiety, potomstwa. Wszystkie
(bo o nich już nie napiszę "wszyscy") pozostałe osobniki gatunku ludzkiego
z zestawem XY to zaledwie żałosne namiastki MĘŻCZYZN. Cóż, ty jesteś jedną
z nich.

> I jest potem "dumna" z tego, ze
> męskie wojsko ja ochroniło;

Dumna - a nie "dumna". Oczywiście! Dumna i jeszcze jak!

> przy okazji wiele z nich pozbędzie się ze
> swoich domów i alkowy tych, którzy w przekonaniu kobiet zmuszają je do
> domowej prostytucji.

Nie masz (jak widać) pojęcia o wyobrażeniu, że między dwojgiem ludzi w
ogóle może NIE BYĆ "prostytucji w domu". Nie współczuję ci porażki
życiowej, bo wynika ona z twej wadliwej i żałosnej konstrukcji, biologia
niestety produkuje takie przypadki jako tzw błąd genetyczny - ale
współczuję kobiecie, która musiała się z tobą prostytuować i mam nadzieję,
że już nie musi, bo po prostu kopnęła cię w zadek i poszła do MĘŻCZYZNY.

--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

39. Data: 2015-11-24 13:50:19

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Hę? Na tę plajtę nie liczyłabym za bardzo. Bilety do TP we Wrocławiu
> rozchodzą się jak świeże bułki.

> I jak się mają te inwestycje? Które to?

"Historia Roja", premiera w marcu 2016, kończona była z kasy "oszołomów",,
bo Instytut Sztuki Filmowej cofnął dotację niedługo przek końcem produkcji.
"Korwin the movie" sfinansowany przez "oszołomów" (kasa zebrana w ciągu 3
dni; pełnometrażowy dokument), w kinach poszedł na trzech seansach, dostępny
w sieci za darmo.
"Kontestacja" ma się świetnie, rozwija się, znam ją od pieluch.

40. Data: 2015-11-24 13:51:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-11-24 o 04:00, Budzik pisze:
> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

upil_sie_na_Francji

> Piekny przykład próby manipulacji.

Ale jakie też piękne źródło informacji! Zyskało na wiarygodności. ;)

Ewa

Islam od lat w ofensywie.
Wściekły atak pisiorstwa (PRL)..
Kobieta cmentarna