Porno

51. Data: 2015-11-24 14:28:47

Temat: Re: Porno
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> A "Dziady" też tam grywają?

Nie wiem, nie byłam.

52. Data: 2015-11-24 14:52:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
W dniu 2015-11-24 o 14:10, krys pisze:
- pokaż cytowany tekst -
A "Dziady" też tam grywają?

Ewa

Na tym polega problem bolszewików katolickich, że medycyna jest wspólna, wszyscy
płacimy na szpitale, a oni wojują na co mamy a raczej nie mamy być leczeni. Tak samo
jest z kulturą, jest jak szpitale dobrem wspólnym, a fantycy non stop wojują z
kulturą kto ma co oglądać, a raczej nie korzystać do dobr kultury.
Zajebało średniowieczem, gdzie w imię religii masz dogorywać bo zwalczają medycynę,
książki palić a kler jest największym niszczycielem kultury , bo wszystko co nie jest
zdziczałym bolszewickim plebsem jest fantyka obrazą.

53. Data: 2015-11-24 15:02:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Nov 2015 14:01:46 +0100, krys napisał(a):

> [...]
> sztuką robić sztuki, jak budżet jest zapewniony i nie trzeba się marwić, czy

...albo film - jakiegoś tam wajdliwego Wajdy na przykładunek. Zwłaszcza za
komuny, a i teraz.
--
XL
2005 - Islam ekspansywny:

54. Data: 2015-11-24 15:05:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Nov 2015 14:10:56 +0100, krys napisał(a):

> No to w czym problem, wziąć przykład z Emiliana Kamińskiego, Tomasza
> Karolaka czy Krystyny Jandy?

A skąd to Karolak w tym towarzystwie???
http://forum.gazetalubuska.pl/jak-myslicie-co-tak-pa
cha-tomasza-karolaka-do-wychwalania-bronka-t128728/
Ale spoko, już stracił sponsorów 3-)

55. Data: 2015-11-24 15:07:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Nov 2015 14:28:47 +0100, krys napisał(a):

> Nie wiem, nie byłam.

Karolak właśnie dziaduje. Tfu. Paskudna kreatura.
http://gwiazdy.wp.pl/artykul/5900745537024641/teatr-
karolaka-bez-sponsora-strategicznego-to-juz-koniec-i
mki.html

56. Data: 2015-11-24 15:48:03

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> A skąd to Karolak w tym towarzystwie???
> http://forum.gazetalubuska.pl/jak-myslicie-co-tak-pa
cha-tomasza-karolaka-
do-wychwalania-bronka-t128728/
> Ale spoko, już stracił sponsorów 3-)

Z posiadania teatru:-)
BTW, Kamiński ma niewłaściwe poglądy, skoro znalazł się sposób żeby przestał
mu się teatr udawać, pomimo wypłacalności...

57. Data: 2015-11-24 15:51:16

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Karolak właśnie dziaduje. Tfu. Paskudna kreatura.
> http://gwiazdy.wp.pl/artykul/5900745537024641/teatr-
karolaka-bez-sponsora-
strategicznego-to-juz-koniec-imki.html

Dostał wypłatę za popieranie.
Zaangażował się, musiał liczyć się z konsekwencjami.

58. Data: 2015-11-24 15:51:43

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> A co do IMKI Karolaka, to cóż, długo nie pociągnął. A i tak w dużej
> mierze (strategicznie, he he) finansowany był z pieniędzy publicznych,
> tylko że inną ścieżką...
>
> http://polska.newsweek.pl/teatr-tomasza-karolaka-zos
tanie-
zamkniety,artykuly,369354,1.html

Za to Kamiński jest wypłacalny.
A też go chyba uziemią.

59. Data: 2015-11-24 15:52:24

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Na pewno nie tam, do krajów, skąd muslimskie szczury uciekły
> tysiącami zamiast walczyć. Ale tu tak, wypchnęłabym nasze wojsko, u
> nas, na miejscu, w obronie naszych interesów. I jak trzeba, to
> wypchnę. Ty będzisz robił w gacie za murkiem, bo co takie coś jak ty
> wie o wojsku 333333-]

Istotnie, ty wiesz wszystko najlepiej. Jak zwykle zresztą. Szydło
powinna była cię zaangażować jako ministra d/s polskiego wojska.

> A takie jak ty tchórzoszczurki będą im to wyperswadowywać - pewnie
> sugerując, żeby przestały rodzić i karmić dzieci, lecz same poszły
> do woja, bo trzeba bronić trutni takich jak ty 3333333-]]]

Zapomniałem, ze ty jesteś 'trzewna maciora' nadająca się tylko do
rozpłodu i wygodnego siedzenia w domu z przychówkiem, który wychowujesz
według własnego widzimisię.

> Nie każdy samiec ludzki nazywa się MĘŻCZYZNĄ - mężczyzną jest tylko
> ten, który broni swego domu, ojczyzny, rodziny, kobiety, potomstwa.
> Wszystkie (bo o nich już nie napiszę "wszyscy") pozostałe osobniki
> gatunku ludzkiego z zestawem XY to zaledwie żałosne namiastki
> MĘŻCZYZN. Cóż, ty jesteś jedną z nich.

Bóg, honor, ojczyzna... Skąd my to znamy? Z zachowań bandy frajerów dla
których ku..a mać jest najważniejsza. Najpierw wykorzystani przez swoje
matki w walce z męskim rodzicem, by mamuśki mogły realizować własne
cele, a następnie przez swoje partnerki lub inne cichodajki do obrony
pozycji kobiety w matriarchalnym społeczeństwie. Śmierć frajerom!

> Dumna - a nie "dumna". Oczywiście! Dumna i jeszcze jak!

Boś głupia i zapatrzona w sama siebie.

> Nie masz (jak widać) pojęcia o wyobrażeniu, że między dwojgiem ludzi
> w ogóle może NIE BYĆ "prostytucji w domu".

W świecie ludzi nieświadomych przemoc seksualna, której zalążkiem jest
małżeńska prostytucja, to jedyna droga wiodąca ku wyzwoleniu z
nieświadomości. Nie jestem mizoginem ani antyfeministą i doceniam wkład
kobiet w dzieło wyzwolenia ludzi z jarzma nieświadomości, ale z całą
dostępną mi mocą będę tępił zachowania przedstawicieli płci obojga
chcących zachować panujący układ, który jest nasycony i ociekający
manipulacją oraz przemocą.

> Nie współczuję ci porażki życiowej, bo wynika ona z twej wadliwej i
> żałosnej konstrukcji, biologia niestety produkuje takie przypadki
> jako tzw błąd genetyczny - ale współczuję kobiecie, która musiała
> się z tobą prostytuować i mam nadzieję, że już nie musi, bo po prostu
> kopnęła cię w zadek i poszła do MĘŻCZYZNY.

To co ty sądzisz o moim życiu nie ma żadnego znaczenia ponieważ to jest
MOJE życie i ważne jest bym ja był z niego zadowolony. A jestem i chyba
to dość dobrze widać. A co do kobiety, której - według ciebie - udało
się mnie wykorzystać i wykopać... No cóż, po owocach poznacie ich.
Pierwszym takim owocem jest nasz wnuk, synek córki, obciążony wadami
genetycznymi właśnie wskutek skrajnej przemocy emocjonalnej, której moja
eks dopuściła się w stosunku do naszej córki. Pierwszym sygnałem tego,
że moja eks jest tykającą bombą z zaburzeniami emocjonalnymi była jej
pierwsza ciąża podwyższonego ryzyka oraz druga, w wyniku której mamy
syna z zespołem Down'a. To głównie zaburzenia emocjonalne matek decydują
o mutacjach genetycznych potomstwa. A poza tym żadne z dzieci nie jest w
stanie stworzyć trwałego i harmonijnego związku opartego na zaufaniu i
szacunku. To dyskwalifikuje model rodziny, którego tak zawzięcie bronisz.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

60. Data: 2015-11-24 16:34:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Nov 2015 15:52:24 +0100, LeoTar napisał(a):

> Bóg, honor, ojczyzna... Skąd my to znamy?

JA to znam. Ty nie.
--
[...]

Islam od lat w ofensywie.
Wściekły atak pisiorstwa (PRL)..