Re: Porozmawiajmy o patriotyzmie...

1. Data: 2004-03-17 20:14:02

Temat: Re: Porozmawiajmy o patriotyzmie...
Od: "Eliza" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:5a33.00000a14.40589d75@newsgate.onet.pl...
> Zadalem jednej z osob pytanie, czy oddalaby zycie za Polske.
> Mysle, ze patriotyzm jest dzisiaj niemodny.
> A jednak ja oddalbym zycie za Ojczyzne i jakos dziwnie wierze, ze nie
tylko ja.

...my mali Polacy mamy cos takiego, że przychodzi co do czego, to umiemy sie
zorganizować, szabelke chwycić, i heja do przodu....ale tylko w chwilach
zagrożenia...ktoś mądry kiedys powiedzil, że u nas bylo by dobrze, gdyby
caly czas bylo wojna, albo inny diabel...
jak u nas ma byc potrityzm, jak u nas nie ma żadnych autorytetów? nasi
dziadkowie mieli...to byli ludzie honoru. A teraz? kto? Ci co powinni być,
no to przepraszam, ale ucza nas jak kraść, jak oszukiwać, jak kombinować...
mlodzi cenią Nimcy, USA....dlatego, bo nie widzą tam korupcji, bo widzą tam
sprawiedliwość...
Ale też mamy dziwna mentalność...ludzi wielkich, polaków, wcale nie uważamy
za wielkich. Tomasz Stańko...a kto to w ogóle jest? Arkadius...przecież to
kicz...a kogo on teraz ubiera? Balcerowicz....musi odejść....a w innych
krajach odbiera największe nagrody i tytuly....itd itp....

pozdrawiam
eliza
_________________
"-...Slyszysz? ktoś wola o pomoc...
- Kto?
- Kobieta.
- Idziemy?
- A co ty kobiety nie widzialeś?"

1. Data: 2004-03-21 02:48:02

Od: "darek miauu" <t...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eliza <e...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> zagrożenia...ktoś mądry kiedys powiedzil, że u nas bylo by dobrze, gdyby
> caly czas bylo wojna, albo inny diabel...

Osoba, o której piszesz powyżej to był doktor Goebels, bardzo zacny człek ;)

> [...]
> mlodzi cenią Nimcy, USA....dlatego, bo nie widzą tam korupcji, bo widzą tam

Gówno widzą. Większość ludu jest jak stado. Pójdą nie tam, gdzie powinni,
ale tam, gdzie iść im każą. Kazali patrzeć na wschód - było w pariadkie.
Każą patrzeć na zachód i jest też cool.
Jeśli wytępi się głupotę, zostaną patrioci. Masz moje słowo.

Poproszę o inny zestaw postaci. ;)

pozdrawiam
Darek.

MBS-testy do Policji