do Czarka

1. Data: 2004-03-16 19:46:59

Temat: do Czarka
Od: "maria" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cztery kroki za Jankiem to gdzie? Ja chyba jestem w studni i mój choryzont jest
bardzo malutki.
Proszę, wyjaśnij.
maria

1. Data: 2004-03-17 08:44:14

Temat: Re: do Czarka
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

maria:
> Cztery kroki za Jankiem to gdzie? Ja chyba jestem w studni
> i mój choryzont jest bardzo malutki.
> Proszę, wyjaśnij.

Swiadomosc nienormalnosci permanentnego smeciarstwa
to znaczny postep wobec postawy traktowania swego stanu
jako czegos calkowicie normalnego i wlasciwego dla niby
myslacych jednostek.
W moim pojeciu [ignoranta] smeciarstwo to przejaw/konsekwencja
szybciej bezmyslnosci albo problemow z psychika niz myslenia.

PS: moj post do smetkow z appm znalazl sie na psp przez
pomylke.

Czarek

Re: Porozmawiajmy o patriotyzmie...
MBS-testy do Policji