Porządki ogródkowe - Warszawa - czy ktoś zna kogoś porządnego i niedrogiego?

21. Data: 2009-03-12 05:03:55

Temat: Re: Porządkiogródkowe - Warszawa - czy ktoś zna kogośporządnego i niedrogiego?
Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> I jedną jabłoń do wycięcia, bo się....nie udała.

Udała się bo rośnie. Jeśli owoc nie odpowiada to zaszczepić inną odmianę.
:-)

Pozdrawiam racjonalnie

22. Data: 2009-03-12 07:22:59

Od: Darek Pakosz <d...@d...uhc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Mar 2009, ? wrote:

> A ja osobiście
> uważam, że cięcie ma na celu osłabić roślinę po to by ta próbowała
> zostawić jak najwięcej potomstwa przed zgonem.
>
> A ja podejrzwam, że wypiłeś zbyt dużo gorzałki dzisiaj.
> Oby nie za d........ .:-D

Skoro jesteś taka przenikliwa to powiedz mi co ma wspólnego picie gorzałki
z tematem grupy? A wogóle skąd możesz wiedzieć czy to była gorzałka?

;-)))

Pozdr.
D.P.

23. Data: 2009-03-12 09:46:39

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma obowiązku cięcia. Jeśli dobrze rodzi to daj jej spokój.
> Zauważ, że sposoby cięcia co jakiś czas się zmieniaja. A ja osobiście
> uważam, że cięcie ma na celu osłabić roślinę po to by ta próbowała
> zostawić jak najwięcej potomstwa przed zgonem.

Serio?
Mysłałam, że cięcie robi drzewu dobrze.
Tej renklodzie pod ciężarem owoców gałęzie płożą się po ziemi. Podpieramy,
ale boję się, że się kiedyś po prostu połamie.

To ja to sobie muszę przemyśleć (czyt. poczytać).

Wielkie dzięki za info.

M.

24. Data: 2009-03-12 09:47:19

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki.
Jednak jestem dzieckiem internetu :-// , że na tak oczywisty sposób nie
wpadłam.

M.

25. Data: 2009-03-12 09:48:42

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ty kup za tysiąc zł piłę spalinową

Jestem dziewczynką i obawiam się, że z piłą w ręku zrobiłabym tu...jesień
średniowiecza.
Coś mam na pieńku z dużymi, warczącymi, tnącymi przedmiotami.

M.

26. Data: 2009-03-12 09:49:26

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Udała się bo rośnie. Jeśli owoc nie odpowiada to zaszczepić inną odmianę.

I to jest pewien pomysł......

Chciałam na jej miejscu posadzić morelę....

M.

27. Data: 2009-03-12 10:28:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale boję się, że się kiedyś po prostu połamie.
>
> To ja to sobie muszę przemyśleć (czyt. poczytać).

Przyszły wiatry i sąsiedzi - jedne połamały konary, inni połamali
wierzchołki wzrostu...
Sasiad - eSBuc - już nie żyje, sprawiedliwość boska cierpliwa, ale
dosięgliwa.
Młyny boskie mielą powoli. Co się odwlecze, to nie uciecze.
Co ma wisieć to nie utonie.
Syli ku rozwadze...

28. Data: 2009-03-12 10:30:46

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem dziewczynką i obawiam się, że z piłą w ręku zrobiłabym tu...jesień
> średniowiecza.
> Coś mam na pieńku z dużymi, warczącymi, tnącymi przedmiotami.
>
> M.

Wystarczy sekator, piła "lisi ogon" oraz maść sadownicza. Drabina.
Powycinać trzeba wilki (rosną pionowo w górę, mają gładką korę - zazwyczaj).

29. Data: 2009-03-12 13:30:37

Od: "skryba" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Tej renklodzie pod ciężarem owoców gałęzie płożą się po ziemi. Podpieramy,
> ale boję się, że się kiedyś po prostu połamie.

Przytnij prawidłowo, bo jak się połamie, to Ty będziesz ronić łzy a ona żywicę.

> To ja to sobie muszę przemyśleć (czyt. poczytać).

Zdecydowanie warto. Odbierz pocztę.
;-))

Pozdrawiam pogodnie

30. Data: 2009-03-12 17:46:40

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vilar napisał:

> I to jest pewien pomysł......
>
> Chciałam na jej miejscu posadzić morelę....

Zanim to zrobisz zasięgnij języka, czy w tej okolicy
morele zdrowo rosną

Pozdrawiam, Barbara

Wreszcie ktoś to po prostu powiedział...
wapnowanie trawnika
ODWROTNA LOGIKA BABSKA
opryski a niepogoda
bomowa sprawa