Re: Posciel LamaGold - wielka sciema

1. Data: 2005-09-30 13:25:47

Temat: Re: Posciel LamaGold - wielka sciema
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BigLama" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:1128086529.346815.8010@g47g2000cwa.googlegroups
.com...
> Cala ta posciel, to tylko posciel tyle ze welniana, jest tak samo
> dobra
> jak kazda inna dobra welniana posciel z tym ze jest 5 krotnie
> drozsza.
> Cale prezentacje to poprostu jedna wielka sciema.
[...]
> PS. pisze to bo wkoncu chce gdzies moc powiedziec prawde, jesli
> chcecie
> wiedziec wiecej to prosze pytac chetnie odpowiem.

Ależ nie ma chyba tu na grupie nikogo, kto by sądził inaczej :-)

J.

PS. a prezentację widziałem niegdyś (przypadkiem), bardzo mi się
podobała rola pana "największego oponenta z sali", który wreszcie daje
się przekonać i kupuje pełny zestaw produktów :-)))
PS.2 Niestety nie zostałem obdarowany zdrowotnym jaśkiem, ani nawet
rajstopkami relaksującymi :-(