Poseł-ON

1. Data: 2005-10-02 17:33:28

Temat: Poseł-ON
Od: "Jagna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Państwo;

Wózkowicz, Jan Filip Libicki, historyk sztuki z ramienia P i S w Poznaniu
został posłem VI kadencji. Jest synem znanego polityka o korzeniach
chrześcijańskich Marcina Libickiego- eurodeputowanego.
Panowie Libiccy pochodzą z bardzo znanego rodu arystokratycznego
który przekazał olbrzymie dobra na rzecz Kościoła i cele spoleczne-
szpitale.
Marcin, jest członkiem Związku Polskich Kawalerów Maltańskich.
Gratuluje.

Jagna

2. Data: 2005-10-02 22:27:45

Temat: Re: Poseł-ON
Od: "jano" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Również gratuluję
i życzę by na tym "wózku" zajechał daleko! ;)
Swoją drogą pytanie do poznaniaków (jeśli takowi tu są) - czy poza rodowym
nazwiskiem i tradycjami rodzinnymi ten pan jest aktywnym uczestnikiem życia
"pełno-niepełno" sprawnych w Poznaniu?
Ciekaw jestem czy w jakiś sposób się zasłużył czy też "załapał" się na fali
PiSu? Mam nadzieję że to pierwsze.

jano

3. Data: 2005-10-03 08:21:06

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jano" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Swoją drogą pytanie do poznaniaków (jeśli takowi tu są) - czy poza rodowym
> nazwiskiem i tradycjami rodzinnymi ten pan jest aktywnym uczestnikiem
> [...]
-----------
Ciekawość można zaspokoić lekturą artykułu "Gazety Poznańskiej" na stronie:
http://media.wp.pl/kat,38132,wid,7828066,wiadomosc.h
tml?P%5Bpage%5D=1

Pan Libicki z całą pewnością jest na drodze kariery politycznej, ale na Jego
udział w załatwianiu spraw ON w Polsce raczej nie należałoby liczyć. Wydaje
mi się że na problematyce integrowania osób kalekich ze społeczeństwem jak
dotąd nikt nie zrobił znaczącej kariery politycznej. Jako radny w Poznaniu,
pan J F Libicki zajmuje się problematyką kulturalną.
Sądzę ponadto, że te kilka osób niepełnosprawnych, które zostały wybrane do
Sejmu, niekoniecznie muszą zajmować się problemami kalek, pewnie wystarczy,
by pokazując się permanentnie w Sejmie, przypominały innym że istnieją w
Polsce osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich.

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

4. Data: 2005-10-03 17:56:46

Od: "Jagna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
życia
> "pełno-niepełno" sprawnych w Poznaniu?
> Ciekaw jestem czy w jakiś sposób się zasłużył czy też "załapał" się na

Ja jestem poznanianką, na dodatek znam obu Panów Libickich. Jak już
pisałam junior Libicki z wykształcenia i wykonywanego zawodu jest
historykiem sztuki. Jego działalność polityczna to zasiadanie w Komisji
kultury jako radny. Wiem, ze obaj Panowie Libiccy zajmowali się
przystosowaniem urzedów i miejsc publicznych dla osób niepełnospraenych.
Co będzie robił Jan Filip Libicki, trudno mi powiedzieć, gdyż nie jestem
wyrocznią delficką. Być może tak jak jego poprzednicy punkt widzenia
będzie zależał od punktu siedzenia. Oby nie!.
Panu Z.A. Gintowtowi, który od zawsze szuka w mojej skromnej osobie,
-ON *chłopca* do bicia, chciałam powiedzieć, że Gazeta Poznańska na którą
Pan Gintowt się powołuje jest tubą wyborczą liberałów ( Donald Tusk)
w przeciwieństwie do chrześcijańskiej prawicy, którą reprezentuje PiS:
wiec Panowie Libiccy, bracia Kaczyńscy. Ja polityką się nie zajmuję, ale
takie informacje mam od moich bliskich, którzy z wykształcenia są
politologami, choć polityką również się nie zajmują.
Platforma Obywatelska Pana Tuska zamierza wprowadzić 15 %podatek
liniowy, który jest kolejnym pełnym korytem dla bogatych, a dalszym
pogarszaniem sytuacji osób najbiedniejszych, więc i osób niepełnosprawnych.
Na tym pozornie niższym podatku osoby niepełnosprawne stracą około
10% swych dochodów, gdyż wraz z podatkiem liniowym, zostaną
zlikwidowane wszelkie ulgi na leczenie -lekarstwa-sprzęt rehabilitacyjny-
likwidacja PFRON-u, brak dofinansowań do lecznictwa uzdrowiskowego.
Ja jestem pesymistką. Uważam, że sytuacja osób niepełnosprawnych
na pewno ulegnie pogorszeniu. Budżet liberalnego premiera Marka Belki
nie pozostawia w tym zakresie żadnych złudzeń.
Posmotrim, uwidim.
Uklony
Jagna

5. Data: 2005-10-03 19:13:07

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Jagna" <n...@g...pl> napisała w wiadomości

> Panu Z.A. Gintowtowi, który od zawsze szuka w mojej skromnej osobie,
> -ON *chłopca* do bicia, chciałam powiedzieć, że Gazeta Poznańska na którą
> Pan Gintowt się powołuje jest tubą wyborczą liberałów ( Donald Tusk)
-------------
O la la, Szanowna Pani wkłada w moje usta coś co sugeruje zainteresowanie
chłopcami i do tego nadmierne, bowiem odczytuję jakobym miał doszukiwać się
w niewieście osobnika odmiennej płci. W związku z powyższym oświadczam, że
ani obecnie, ani we wczesniejszych latach życia nie interesowali mnie
chłopcy, ani też ich nie bijałem.
Czasem przyczepię się złośliwie do kogoś na tej grupie (kiedy nie potrafię
się powstrzymać i temperament tetryka mnie poniesie, ale też zaraz obrywam
za to cięgi), nie ma to jednak żadnego związku z płcią. Nie ma już chyba
tutaj nikogo, kto zachowałby dziewictwo, przez co rozumiem iżby nie był
przedmiotem choćby jednej połajanki.
Jednak komentując podany wyżej cytat stwierdzam, że na jakąkolwiek wycieczkę
osobistą do Pani nie pozwoliłem sobie kiedy pisałem o Panu Libickim, z tego
powodu nie bardzo rozumiem alergicznej reakcji.

Uważam ponadto, że dobrze iż po wielu latach przedstawiciele polskiej
arystokracji biorą się do rządzenia. Rządów ludzi gminu doświadczałem przez
całe moje życie i jeśli dzięki arystokratom zauważymy zmiany na lepsze, to
dobrze dla Rzeczypospolitej.
By nie było niedomówienia: nie sądzę by arystokracja miała wyróżniać się w
dzisiejszych czasach szczególnymi przymiotami umysłu, lecz jeśli nadal
noblesse oblige, to można liczyć na na inne przymioty, takie jak: honor,
uczciwość, szlachetność czynów i umiłowanie Ojczyzny. Te słowa są
górnolotne, ale to dlatego że półwiecze rządów pospólstwa spowodowało, że
brzmią one dzisiaj jak szyderstwo.
> w przeciwieństwie do chrześcijańskiej prawicy, którą reprezentuje PiS:
> wiec Panowie Libiccy, bracia Kaczyńscy.
-----------------
Ależ ja im wszystkim jak najlepiej życzę w związku z chęcią naprawy
Rzeczypospolitej !
Muszę jednak zaraz dodać, że jeśli to nie jest tylko przypadkowa zbieżność
nazwisk, to paru Panów Braci zeszło na psy jakby...
Spośród nich wymienię tylko panów: Długosza, Jagiełłę, Ryszarda Czarneckiego
(tego Pana otaczam szczególną uwagą i miałem okazję przekazać Mu swoją
opinię o Nim i otrzymać mętną odpowiedź, a działo się to na długo przed
otrzymaniem szabli z Samoobrony ale chyba krotko po opuszczeniu ZChN). Nie
mogłem nadziwić się Panu Witoldowi Gintowt - Dziewałtowskiemu, który uczynił
zdaje się wiele dobrego w Elblągu, ale z jaką kompanią?! Najważniejsze, że
pośród motłochu pozostał człowiekiem przyzwoitym (przy okazji: Gintowtowie -
Dziewałtowscy i Gintowtowie to zupełnie różne rodziny). A propos partii:
brzydzą mnie one i wspierająca je ordynacja wyborcza, dlatego pozostaję
pośród milczącej większości.

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

6. Data: 2005-10-03 19:17:44

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Andrzej Gintowt pisze w news:dhrvqe$adh$1@inews.gazeta.pl

> O la la, Szanowna Pani wkłada w moje usta coś co sugeruje zainteresowanie
> chłopcami i do tego nadmierne, bowiem odczytuję jakobym miał doszukiwać się
> w niewieście osobnika odmiennej płci.

Zbyszku, to wcale nie takie pewne. Michał Stanisław jeszcze nie
ustalił, czy jest Michałem Stanisławem, czy Jagną. ;))

--
Pozdrowieństwa,
Scally

7. Data: 2005-10-04 04:32:18

Od: "Jagna" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> napisał w
wiadomości news:dhrvqe$adh$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> Dziewałtowscy i Gintowtowie to zupełnie różne rodziny). A propos partii:
> brzydzą mnie one i wspierająca je ordynacja wyborcza, dlatego pozostaję

Szanowny Panie;

Po dzisiejszej Pana wypowiedzi sądzę, że należy Pan do ludzi umiejących
czytać,
pisać i wyciągać wnioski. Czy zawsze logiczne to już inna sprawa.
Ad exemplum:
> Panu Z.A. Gintowtowi, który od zawsze szuka w mojej skromnej osobie,
> -ON *chłopca*do bicia,

Proszę zwrócić uwagę, ze *chłopca* do bicia napisałem w *kawyczkach* Więc
słowo chłopiec nie ma nic wspólnego z Pana i moimi preferencjami
łóżkowymi.
Należę ab Jowe principium do kobiet normalnych!
Moje uprzedzenia dotyczą wcześniejszych wydarzeń. Pan wie jakich!!!
Ja nieprzypadkowo napisałam wypowiedź o hrabiach Libickich.
Je suis desolee: je sais que toute verite n'est pas bonne a dire.

Jagna, dyg.

Postscriptum

(przy okazji: Gintowtowie -
> Dziewałtowscy i Gintowtowie to zupełnie różne rodziny).
Czytam pl.soc.genealogie, M.J. Minakowskiego, Ornatowskiego
i Pański "Nomenclator".

8. Data: 2005-10-04 07:01:08

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkowniczka "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisała w
wiadomości news:20051003211630.8872.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...
to wcale nie takie pewne. Michał Stanisław jeszcze nie
> ustalił, czy jest Michałem Stanisławem, czy Jagną. ;))
-----------
Zaskoczyłaś mnie Daga. Okazuje się, że zdziecinnienie starcze objawia się
nawrotem naiwności. Jeśli jest tak jak piszesz, to nieopatrznie nakarmiłem
trolla i jedynym pocieszeniem jest to, że przy okazji "dałem wyraz"...

Zdrówko!
--
Zbig A Gintowt

9. Data: 2005-10-04 07:07:17

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zbigniew Andrzej Gintowt napisał:

> Zaskoczyłaś mnie Daga. Okazuje się, że zdziecinnienie starcze objawia się
> nawrotem naiwności. Jeśli jest tak jak piszesz,

Tak jest. Specjalnie tu wpadłam na moment za namową kolegi, by zobaczyć,
jak na tej grupie panoszy się Michał Stanisław w jagusinej sukience :)
--
pa, Basia

10. Data: 2005-10-04 08:18:27

Od: Scalamanca <z...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbigniew Andrzej Gintowt pisze w news:dht9a0$k9i$1@inews.gazeta.pl

> [...]
> nawrotem naiwności. Jeśli jest tak jak piszesz, to nieopatrznie nakarmiłem
> trolla i jedynym pocieszeniem jest to, że przy okazji "dałem wyraz"...

A przecież uprzedzałam... daaawno temu, jeszcze w wakacje. Nikt
mnie nie słuchał. ;))

--
Pozdrowieństwa,
Scally

Kiełbasa wyborcza?
depresja???
Re: Oferta szkoleniowa dla Osób Niepełnosprawnych