Posocznica - proszę o szybką odpowiedź

1. Data: 2005-11-09 20:50:20

Temat: Posocznica - proszę o szybką odpowiedź
Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest podejrzenie posocznicy u 3 letnego chłopczyka.
Przed tygodniem przechodził zapalenie krtani.
Od dwóch dni ma gorączkę i kaszel. Od wczoraj wieczorem
dostawał antybiotyk. Na skórze pojawiła się wysypka
jakby był pokłuty szpilką. Pediatra kazała odstawić lekarstwo
i skierowała do szpitala. Synowa pojechała na oddział zakaźny.
Lekarz dyżurny powiedział, że żadne badania w nocy nie będą
wykonywane i zezwolił na powrót do domu.
Co robić? Czekać? Na co? Jechać do innego szpitala, gdzie?
Proszę, pomóżcie

M.

2. Data: 2005-11-09 21:11:19

Temat: Re: Posocznica - proszę o szybką odpowiedź
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 9 Nov 2005 21:50:20 +0100, *Me(L)Isa*
<news:dktnds$ffs$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]
> wykonywane i zezwolił na powrót do domu.
> Co robić? Czekać? Na co? Jechać do innego szpitala, gdzie?

Posocznica nie ma nic wspólnego z kaszlem. Dzieciak nie mógłby stać, ruszyć
rączką. Zatory bakteryjne zaczynają się w nóżkach i idzie to sobie do mózgu.

--
Kaja

3. Data: 2005-11-09 21:49:21

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
(...)
> Posocznica nie ma nic wspólnego z kaszlem. Dzieciak nie mógłby stać,
ruszyć
> rączką. Zatory bakteryjne zaczynają się w nóżkach i idzie to sobie do
mózgu.

czyli raczej błędna diagnoza? a może alergia na antybiotyk lub syrop od
kaszlu?

M.

4. Data: 2005-11-10 18:08:22

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obyś miała rację.

Mały z mamusią są w szpitalu od 8 rano.
Podaje mu się kolejny antybiotyk - poprzedni, po którym dostał tej wysypki
to był Rulid - teraz dostaje Biocefal (już dwie dawki). Badania już są,
tylko
Pani doktor trzyma je w tajemnicy i każe czekać na prowadzącą do soboty.
Oddział pusty wszystkie dzieci na przepustkach a ona się nie zainteresowała
jednym małym chorym pacjentem. Umieramy z niepokoju i bezsilności.
:-(((
Me(L)Isa

5. Data: 2005-11-10 18:20:10

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 10 Nov 2005 19:08:22 +0100, *Me(L)Isa*
<news:dl02a7$ma4$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> [...]

> Oddział pusty wszystkie dzieci na przepustkach a ona się nie zainteresowała
> jednym małym chorym pacjentem. Umieramy z niepokoju i bezsilności.

Nie wiem, czy to mnie odpowiedziałaś, ale tak, czy tak - trzymam kciuki!

--
Kaja

6. Data: 2005-11-10 18:28:56

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <

> Nie wiem, czy to mnie odpowiedziałaś, ale tak, czy tak - trzymam kciuki!

Dziękuję.

Wreszcie udało się wyciagnąć od Pani doktor informację, że to "raczej"
infekcja wirusowa.
--
M.

7. Data: 2005-11-10 18:35:50

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 10 Nov 2005 19:28:56 +0100, *Me(L)Isa*
<news:dl03hv$2f9$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Wreszcie udało się wyciagnąć od Pani doktor informację, że to "raczej"
> infekcja wirusowa.

Napisz później, jak pani dr.dojdzie co to jest.
Ciekawa jestem jaka to konkretnie infekcja.

--
Kaja

8. Data: 2005-11-11 02:36:07

Od: "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Me(L)Isa" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tylko
> Pani doktor trzyma je w tajemnicy i każe czekać na prowadzącą do soboty.

I to jest skandal,- psim obowiązkiem lekarza jest przekazywac wszystkie
informacje nt. stanu chorego, stosowanego leczenia, jego potencjalnych
następstw, a także uzyskiwac zgodę co do wyboru istotnych metod terapii.
To obowiązek zapisany ustawowo i nagminnie łamany przez naszych medyków, co
potwierdzaja np. jakże liczne tu pytania o interpretację wypisu, badań itp,
a które to powinien wyjaśniac lekarz.
Chyba każdy z nas spotykał sie z postawa "pan i władca zycia i zdrowia, oraz
szaman:-) sprawujący tajemnicze obrządki, od którym profanowi (czyli
pacjentowi, wara"

--
Pozdr

9. Data: 2005-11-12 02:28:37

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAweł" <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> napisał w wiadomości

> I to jest skandal,- psim obowiązkiem lekarza jest przekazywac
> wszystkie

Pie obowiązki to psy mają.

10. Data: 2005-11-12 21:02:09

Od: Agnieszka K <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Nov 2005 22:11:19 +0100, Kaja napisał(a):

> Posocznica nie ma nic wspólnego z kaszlem. Dzieciak nie mógłby stać, ruszyć
> rączką. Zatory bakteryjne zaczynają się w nóżkach i idzie to sobie do mózgu.

Boże od kiedy to takie wiadomości o posocznicy sa prawdziwe.. czy coś
przegapiłam?
Ze tak to delikatnie ujme: wiadomości to masz naprawde na poziomie...:(
hmmm... mam nadzieje ze z medycyna to raczej zwiazana jestes tylko przez
to formu... nie zebym obrazac kogos chciala tylko jak czasami slysze czy
czytam niektore wypowiedzi to noz mi sie w kieszeni otwiera...:(
z calym szacunkiem
Aga

JELITA
Gronkowiec-prosze o porade