Postępów nie odnotowano

1. Data: 2003-07-07 08:01:59

Temat: Postępów nie odnotowano
Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Choroby mojej winorośli Canadice.

Po popryskaniu przeciwprzędziorkowo Magus 200 SC postępy niszczenia
zatrzymały się, tzn. choroba nie postępuje, ALE...
jak długo liście będą tak wyglądały? Na pewno się nie naprawią, ale nowe
listki będą pewnie wporządku.

Nagrody za diagnozę:
Wielki + dla Janusza
niestety - dla Boletusa

Jacek
GG 2998829

2. Data: 2003-07-07 08:20:01

Temat: Re: Postępów nie odnotowano
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zatrzymały się, tzn. choroba nie postępuje, ALE...
> jak długo liście będą tak wyglądały? Na pewno się nie naprawią, ale nowe

Słuchaj Agent.Moja diagnoza była prawidłowa.
Kit możesz wciskać grupowiczom,a jak chcesz
komuś lizać rób to na priv.Na oczach świata
wygląda to żenująco.
Twoje słowa:"jak Janusz powiedział,to tak musi być".

Pozdrawia boletus

3. Data: 2003-07-07 09:51:56

Od: "Agent 0700" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> komuœ lizać rób to na priv.Na oczach œwiata
> wyglšda to żenujšco.
> Twoje słowa:"jak Janusz powiedział,to tak musi być".

Niestety trzeba umieć przegrywać z honorem.
Nie twierdzę, że Twoja diagnoza nie była prawidłowa, ale nie przyniosła
skutku, a to się liczy.
Nie gniewaj się na mnie.
Jacek

4. Data: 2003-07-07 10:05:11

Od: "Agnessa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety trzeba umieć przegrywać z honorem.

Czyżby to była jakaś gra ?:))
A tak po za tym pisać i mówić można wszystko , internet tak jak i
papier..........

pozdrawiam Agnieszka

5. Data: 2003-07-07 10:10:51

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety trzeba umieć przegrywać z honorem.
> Nie twierdzę, że Twoja diagnoza nie była prawidłowa, ale nie przyniosła
> [...]

To są objawy jednej spośród wielu plamistości.
Pewno myślisz,że jak chlapniesz to plamki
znikną:)Chemia może zatrzymać rozwój patogena,
zniszczyć go,ale uszkodzenia pozostają.

Do Janusza: Często dokładne zidentyfikowanie
choroby grzybowej wymaga metod porównawczych
przy użyciu mikroskopu.Dlatego nie podałem,
która to konkretnie plamistość.

Boletus się nie gniewa,nawet na dziwnego
człeka z Puszczy Jodłowej.

Pozdrawia boletus

petunie, surfinie-rozmnazanie
Zamówienie