Poswiec chwile studentowi. [SPAM?]

1. Data: 2007-02-10 07:28:31

Temat: Poswiec chwile studentowi. [SPAM?]
Od: ".Piotr.B." <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Bardzo prosze o poswiecenie mi okolo 3 minut wypelniajac krótka ankiete
(potrzebna mi na zaliczenie z marketingu).

Oto link:
http://www.surveymonkey.com/s.asp?u=623273283659

Z gory dziekuje,
Piotr

2. Data: 2007-02-10 07:33:09

Temat: Re: Poswiec chwile studentowi. [SPAM?]
Od: "Cinnamongirl1" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszło :)
Wiem jak trudno zdobyć wystarczającą ilosć ankiet ;) też prez to
przechodziłam

3. Data: 2007-02-10 12:10:08

Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".Piotr.B." <p...@N...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Bardzo prosze o poswiecenie mi okolo 3 minut

Pożyczyc ci latarkę ?

--
SQLwysyn
Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

4. Data: 2007-02-10 16:47:10

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 2/10/2007 8:28 AM, .Piotr.B. wrote:
> Witam,
>
> Bardzo prosze o poswiecenie mi okolo 3 minut wypelniajac krótka ankiete
> (potrzebna mi na zaliczenie z marketingu).

No tak, następny dyplomowany spamer nam rośnie...

MS

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

5. Data: 2007-02-10 16:52:57

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 2/10/2007 8:33 AM, Cinnamongirl1 wrote:

> Poszło :)
> Wiem jak trudno zdobyć wystarczającą ilosć ankiet ;) też prez to
> przechodziłam

Tzn. też spamowałeś? Jak będziemy wspierać takie zachowania, to za kilka
lat setki studentów marketingu (i nie tylko) zaleje nas swoimi
ankietami! Jest grupa pl.ogloszenia.rozne i nie widzę najmniejszego
powodu, aby tolerować tutaj tego typu posty!

Michał

PS Odpisuje się POD cytatem. Powiem więcej: pod odpowiednio przyciętym
cytatem.
http://evil.pl/pip/netykieta.html

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

6. Data: 2007-02-10 16:56:01

Temat: Re: Poswiec chwile studentowi. [SPAM?] [Nie, nie SPAM*, tylko spam]
Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (potrzebna mi na zaliczenie z marketingu).

No tak, następny dyplomowany spamer nam rośnie...

* Jeśli chcesz wiedzieć, czy wysłałeś spam, czy SPAM, to zajrzyj tutaj:
http://www.spam.com/

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

Plamy po silikonie i rdzy na płytkach
wężyki do kranów i nie tylko
coś dla ciebie
coś dla ciebie
Zmywarka Siemens SF 55M550EU - biale smugi