Poszukiwania kompetentnych sprzedawczyń

1. Data: 2004-05-09 14:57:56

Temat: Poszukiwania kompetentnych sprzedawczyń
Od: "Anna/Sana" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

... jak w temacie. Ostatnio miałam parę razy ochotę na małe zakupy kremowo -
myjące i szczerze mówiąc nie spotkałam żadnej pani, która mogłaby mi polecić
coś sensownego - jak chciałam np. lekki krem pod podkład dla mojej cery, to
sugerowano mi jakieś tłuste mazidła (a cerę mam tłustą lub mieszaną)... łapy
opadają, a ja potrzebuję zakupy zrobić. Gdzie udało się Wam w Deafult City
znaleźć dobrze zaopatrzoną drogerię z panią, która wie więcej oprócz tego,
co można przeczytać na opakowaniu...??

pozdrowienia z bieguna północnego (rany, jak dziś zimno)
--
Sana
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-05-09 15:43:36

Temat: Re: Poszukiwania kompetentnych sprzedawczyń
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Anna/Sana" <a...@t...pl>

> [...]
>znaleźć dobrze zaopatrzoną drogerię z panią, która wie więcej oprócz tego,

long time ago fajne były panny z Sephory w reducie. ale to jakieś dwa
lata temu. i jedna fajna była w Douglasie na Chmielnej, taka 170 cm
albo i więcej, mało wieszakowata. ucięłam sobie z nią półgodzinną
pogawędkę o zaletach Clinique:)

ale serio - wydaje mi się, że lepiej zrobić samej rozeznanie, wyjśc
raz po próbki, poużywać i samej wybrać.

>pozdrowienia z bieguna północnego (rany, jak dziś zimno)

gdzie? w DC? etam. widziałam jegomościa w klapkach. ale zamienić, to
bym się z nim nie zamieniła.

anek

1. Data: 2004-05-09 15:50:42

Od: "Anna/Sana" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska dnia tego zimnego napisał:
> [...]
> lata temu. i jedna fajna była w Douglasie na Chmielnej, taka 170 cm
> albo i więcej, mało wieszakowata. ucięłam sobie z nią półgodzinną

Czegoś takiego właśnie szukam :-) Choć na Chmielnej w tym Douglasie to się
raz tak nacięłam, że aż samej pani było wstyd. Dobierała ze mną podkład, bo
chciałam czegoś innego niż Facefinity spróbować (oj, marnie jej to szło...)
i zaprowadziła mnie do jakiejś półki, stwierdziła, że ta firma to chyba nie
robi testerów, otworzyła nowe opakowanie fluidu i posmarowała mnie trochę...
i jakie było jej zdziwienie, kiedy zobaczyła tuż obok odkładanego na półkę
podkładu - jego tester! Firmowy tester!

> ale serio - wydaje mi się, że lepiej zrobić samej rozeznanie, wyjśc
> raz po próbki, poużywać i samej wybrać.

No pewnie, że tak lepiej. Rozeznanie mam - ile to już tę grupę czytam... dwa
lata?? Ale taka niegłupia pani to i powinna coś poradzić, próbki podrzucić,
na buzię popatrzeć... bo ja się trochę ogłupiała czuję czasami po
poszukiwaniach na pru i wizazu.

> gdzie? w DC? etam. widziałam jegomościa w klapkach. ale zamienić, to
> bym się z nim nie zamieniła.

W klapkach?? O rany... ja to bym na sygnale erką jechała gdyby mnie ktoś w
klapki wsadził i wystawił do ogródka. Choć u mnie najzimniej to i tak jest w
domu...swetry itd. poszły znów w ruch.

pozdrawiam,

1. Data: 2004-05-09 16:33:41

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Anna/Sana" <a...@t...pl>

> [...]
>i jakie było jej zdziwienie, kiedy zobaczyła tuż obok odkładanego na półkę

uh-oh. mocne;) ale fakt, nie ma reguły, chociaż trafienie na idiotkę
jest prostsze - podawałam gdzieś tutaj (w wątku o Shiseido i
podróbkach na Allegro) link do mrożącej krew w żyłach wymiany zdań z
panią z drogerii.

> [...]
>lata?? Ale taka niegłupia pani to i powinna coś poradzić, próbki podrzucić,
>na buzię popatrzeć... bo ja się trochę ogłupiała czuję czasami po

nieee, to tak nie ma. obejrzeć twarz, to Ci w Olayu w GM obejrzą, ale
cóż z tego, jeśli tylko Olayowe kosmetyki doradzą (nie, żeby złe były,
ale ja tam lubię różnorodność). poza tym to ja nie wiem. w GC wczoraj
przypadkiem widziałam malowanie na stoisku kanebo - i mam nadzieję, że
trafiłam na jakis stan mało zaawansowany albo pokaz "czego nie robić",
bo panna malowana miała na twarzy niekryjący, za jasny o dwa tony
makeup, musze nóżki na rzęsach, woooorki pod oczami oraz wiśniową
szminkę na ustach.

>W klapkach?? O rany... ja to bym na sygnale erką jechała gdyby mnie ktoś w
>klapki wsadził i wystawił do ogródka. Choć u mnie najzimniej to i tak jest w
>domu...swetry itd. poszły znów w ruch.

w domu to ja siedzę w polarze, a co. i tak czuję sie letniawo, bo po
pierwsze w japonkach siedzę (ale na skarpetkach), a po drugie, mam na
sobie dwie warstwy, a nie cztery, jak w zimie bywało. niemniej jednak,
włączanie ogrzewania na noc w dalszym ciągu wydaje mi się dobrym
pomysłem.

anek

1. Data: 2004-05-11 15:56:18

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 May 2004 17:50:42 +0200, Anna/Sana <a...@t...pl> wrote:
[...]

ostatnio pani w douglasie na chmielnej doswiadczyla mnie urocza wymowa
"siszejdo" (kolejna do kolekcji), ponadto nawijala zawziecie o pewnym
kosmetyku, wyraznie nie wiedzac o nim kompletnie nic, a w szczegolnosci
tego, o co ja pytalam.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-05-11 17:05:34

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo Katarzyna Kulpa <k...@k...net>

>ostatnio pani w douglasie na chmielnej doswiadczyla mnie urocza wymowa
>"siszejdo" (kolejna do kolekcji),

dobra, dobra:> w weekend, w GC będąc, zostałam zaproszona do
obwąchania zapachu YSL pod tytułem "nu". cięzki puder, moim zdaniem,
ale ogólnie nienajgorszy. ale ad rem: panna wciskająca zaprezentowała
wymowe nazwy jako "ni", tak jak gwarowe "nie". czy mi się zdaje, czy
nie do końca ma to tak być?

>ponadto nawijala zawziecie o pewnym
>kosmetyku, wyraznie nie wiedzac o nim kompletnie nic, a w szczegolnosci
>tego, o co ja pytalam.

wiesz, to tak jak z tym słoniem i dżdżownicą.

anek

1. Data: 2004-05-12 10:47:48

Od: "Bastet_Milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> ostatnio pani w douglasie na chmielnej doswiadczyla mnie urocza wymowa
> "siszejdo" (kolejna do kolekcji),

To w koncu jak sie mowi?
Zeby kiedys ciemniakiem nie byc i sie nie osmieszyc...

--
Katarzyna 'Bastet' Świderska
"See you in space cowboy..."

1. Data: 2004-05-12 11:18:34

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Bastet_Milo" <b...@w...pl>

>To w koncu jak sie mowi?
>Zeby kiedys ciemniakiem nie byc i sie nie osmieszyc...

sisejdo. "si" jak w "siła".

anek

1. Data: 2004-05-12 17:21:12

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 11 May 2004 19:05:34 +0200, Anna M Gidyńska <a...@d...pl> wrote:
: elo Katarzyna Kulpa <k...@k...net>
:
:
[...]

powinno byc n(uumlaut). jak ktos ni umi tego wymowic, to niech, kurde,
nie bierze sie do handlowania francuskimi pachnidlami...

kasica

1. Data: 2004-05-12 17:50:45

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo Katarzyna Kulpa <k...@k...net>

> [...]
>
>powinno byc n(uumlaut). jak ktos ni umi tego wymowic, to niech, kurde,
>nie bierze sie do handlowania francuskimi pachnidlami...

aj tam. dobrze, że chociaż ta była w miarę dobrze umalowana i nie
miała brudnych, obgryzionych pazurów, jak kiedyś niunia ze stoiska EL.
poprawne wymawianie nazw to wyższa szkoła gotowania na gazie:>

anek

Tonik
kawa
Co zrobic z wlosami?