kawa

1. Data: 2004-05-09 12:29:52

Temat: kawa
Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej
ktos pisał kiedys o maseczce pod oczy z fusów kawy - i jak działa? nie
zostawia plam?
dzikęi za odpis

1. Data: 2004-05-09 16:00:21

Temat: Re: kawa
Od: "Ameretat" <A...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> Hej
> ktos pisał kiedys o maseczce pod oczy z fusów kawy - i jak działa? nie
> zostawia plam?

jak z kawy to nie wiem... :)
ale rewelacyjny jest oklad z herbaty..
nie ma nic lepszego na podkrazone oczy i worki ze zmeczenia niz oklad z
wacikow nasaczonych bardzo mocnym naparem..

--
Ameretat

1. Data: 2004-05-09 20:05:40

Od: Tekla <t...@N...tekla.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-05-09 14:29, Użytkownik Aneta napisał:
> Hej
> ktos pisał kiedys o maseczce pod oczy z fusów kawy - i jak działa? nie
> zostawia plam?

Z tego co ja pamiętam i sama stosowałam to z fusów kawy, już zaparzonych
fusów robi się doskonały peeling, ale lekko natłuszczający, bo dodaje
się trochę oliwy, skóra jest jak aksamit - polecam i pozdrawiam :)

P.S. a na oczy to podobno świetny jest ogórek, znaczy plasterki na
powieki. Podejrzewam, że skoro ogórek ma właściwości rozjaśniające to
przy oczach pewnie ma rozjaśniać cienie.

Tekla

1. Data: 2004-05-14 14:10:49

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@i...pl> napisał(a):
> ktos pisał kiedys o maseczce pod oczy z fusów kawy - i jak działa? nie
> zostawia plam?
> dzikęi za odpis

szczerze mówiąc, nie ryzykowałabym. kofeina to mocno działająca substancja,
fusy nadają się jako peeling antycellulitowy, a kremu antycellulitowego nie
zastosowałabyś chyba pod oczy? raczej działanie rozgrzewające, co może być
szkodliwe dla delikatnej skóry pod oczami.

1. Data: 2004-05-14 14:28:33

Od: "Hafsa" <a...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

justa wrote:

> [...]
> antycellulitowego nie zastosowałabyś chyba pod oczy? raczej działanie
> rozgrzewające, co może być szkodliwe dla delikatnej skóry pod oczami.

Ja czytalam o takiej maseczce w gazecie-nie pamietam jakiej. Fusy od kawy
miesza sie z wazelina i naklada pod oczy. Niestety wrodzone lenistwo
sprawilo,ze jeszcze tego nie zrobilam.Wiec o efketach powiedziec nie moge.
Pozdrawiam Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpka]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl