Poszukuję Ekspertów

1. Data: 2005-11-25 20:15:58

Temat: Poszukuję Ekspertów
Od: IgorP <bez@bez_spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Poszukuję Ekspertów z dziedziny medycyny do współpracy przy serwisie
internetowym.

www.infostolica.pl

Pozdrawiam
Igor

2. Data: 2005-11-26 09:57:48

Temat: Re: Poszukuję Ekspertów
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 25 Nov 2005 21:15:58 +0100, IgorP wrote:

> Poszukuję Ekspertów z dziedziny medycyny do współpracy przy serwisie
> internetowym.

Experta już dawno odcięli od sieci;)

Napisz o co chodzi i jakie są warunki (nie żebym był zainteresowany,
pytam z czystej ciekawości).

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2005-11-26 10:39:51

Od: "Izabela " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> napisał(a):

> Experta już dawno odcięli od sieci;)
>
> Napisz o co chodzi i jakie są warunki (nie żebym był zainteresowany,
> pytam z czystej ciekawości).
>
> m.
Ja też prosze o szczególy najlepiej na priv

4. Data: 2005-11-26 10:46:34

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 26 Nov 2005 10:39:51 +0000 (UTC), Izabela wrote:

> Ja też prosze o szczególy najlepiej na priv

Nieeee, niech tu napisze. Bardzom ciekaw jakie ma propozycje poza
"będziesz odpisywać na maile i za to będziesz miał satysfakcję":)

5. Data: 2005-11-26 11:07:33

Od: "Izabela " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

IgorP <bez@bez_spamu.pl> napisał(a):

> Witam
>
> Poszukuję Ekspertów z dziedziny medycyny do współpracy przy serwisie
> [...]
ja nawet lubie dzielic sie wiedza (jesli ja mam) , tylko nie lubie leczyc
przez internet...DDDDD

6. Data: 2005-11-26 12:30:14

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieeee, niech tu napisze. Bardzom ciekaw jakie ma propozycje poza
> "będziesz odpisywać na maile i za to będziesz miał satysfakcję":)

> [...]

popieram, tez chetnie przeczytam propozycje:-)
pozdr.

casus

7. Data: 2005-11-26 14:09:31

Od: "Darek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> popieram, tez chetnie przeczytam propozycje:-)
> pozdr.
>
> casus

Na jego stronie jest taki lakoniczny tekst:
"Celem serwisu jest tworzenie platformy dzięki której Klienci będą mogli w
łatwy i szybki sposób kontaktować się z Ekspertami różnych dziedzin a
Eksperci za udzieloną pomoc otrzymają należne wynagrodzenie. "

Pewnie naiwnie mysli ze to klienci beda placic "ekspertom", a wszystko na
jego cudownej "platformie" ;) Ech.. kolejny nastolatek chce sie bawic w
e-business ;)

8. Data: 2005-11-26 15:25:40

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pewnie naiwnie mysli ze to klienci beda placic "ekspertom", a wszystko na
> jego cudownej "platformie" ;) Ech.. kolejny nastolatek chce sie bawic w

:-))))))))) - propozycje zawsze warto poznac:-))))))))

pozdr.

casus

9. Data: 2005-11-26 21:49:17

Od: "BlackMoon" <c...@t...tez.usun.dziekuje.dyktator.com> szukaj wiadomości tego autora

Cardiofon ale na większa skalę?

10. Data: 2005-11-27 10:06:41

Od: IgorP <bez@bez_spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pewnie naiwnie mysli ze to klienci beda placic "ekspertom", a wszystko na
> jego cudownej "platformie" ;) Ech.. kolejny nastolatek chce sie bawic w

Witam
Podstawowe informacje odnośnie projektu znajdują na stronie
www.infostolica.pl .
Wynagrodzenie dla Ekspertów będzie uzależnione od ilości rozmów
przeprowadzonych z Klientami oraz od ocen wystawionych przez Klientów po
zakończeniu rozmowy. Eksperci sami określają "stawkę" za rozmowę oraz
kiedy są dostępni ( w jakie dni i o jakich godzinach).

Wszystkie rozmowy są przeprowadzane głosowo poprzez komunikator Skype.

Planowane otwarcie serwisu początek stycznia 2006.

Pozdrawiam
Igor

Katar
Za duże?
TEST CIĄŻOWY interpretacja wyniku INSEMINACJA
"euthyrox" kontra "thyreotom forte"
zlamana reka