Poszukuję - masażysta

11. Data: 2005-10-22 15:03:37

Temat: Re: Poszukuję - masażysta
Od: "Capture" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja porada miała charakter "profesjonalny", może troszkę stronniczy gdyż
sam w codziennej praktyce stosuję najczęściej tą metodę. Gdy zaczynałem
się jej uczyć podczas jednej z prezentacji instruktor pracował z pacjentem z
SLA. Jak później dowiedzieliśmy się owy pacjent prowadzony był w ten sposób
od dłuższego czasu, z dość zadowalającymi, obiektywnymi wynikami - ewidentny
wzrost aktywności na wykresach EMG (podobno lekarze zaczęli się zastanawiać
nad zmianą diagnozy gdyż przy "książkowym" SLA taka sytuacja jest mało
prawdopodobna).
Jeśli zdecydujecie się na PNF to poszukajcie dyplomowanego terapeuty (po
kursie rozwijającym) najlepiej by również był po kursie klinicznym (PNF w
neurologii); osoba taka będzie reprezentować wysoki warsztat umiejętności w
zakresie tej metody.
Pozdrawiam.

Witam

12. Data: 2005-10-22 20:08:02

Od: "dip" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Capture" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> neurologii); osoba taka będzie reprezentować wysoki warsztat umiejętności

Witam

bardzo dziękuje za fachową porade. Na tej stronie www.fizjoterapia.pl
znalazłem w Poznaniu jednego dyplomowanego terapeute od metody PNF i już
szukam kontaktu z tą panią. Jeszcze raz dziękuję.

pozdrawiam
dip

Dlugie cykle
Usunięty ząb- jak długo będzie bolało?