Poszukuję owoców pigwowca, albo pigwy

21. Data: 2006-08-07 17:29:50

Temat: Re: Poszukuję owoców pigwowca, albo pigwy
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" napisała:
> Mam pytanie, czy ktoś jest właścicielem większej ilości owoców w/w?

W tym roku u mnie zabrakło pszczół w czasie kwitnienia pigwowca. Krzaki były
obsypane kwiatami, a jest tylko po kilkanaście owoców. Podejrzewam, że ten
problem może dotyczyć większej części naszego obszaru (północy).
Moje dziewczyny nie mogą przeżyć, że w tym roku nalewki będzie jak na
lekarstwo.
Mój przepis na słodką nalewkę:
http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Recipe
s&action=viewrecipe&recipeid=36
Znajomy stwierdził, że w tym roku pszczoły chorowały w maju, gdyż podobno
mrozy nie pozwoliły im się wypróżnić w lutym (???)

> W zamian mogę <ciach>;-)albo inaczej

ciekawa ta propozycja ;-))

Pozdrowienia
--
Jerzy Wierzchnicki
http://ogrodniczek.republika.pl/

22. Data: 2006-08-07 20:58:41

Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:eb7tba$70d$1@atlantis.news.tpi.pl...
> obsypane kwiatami, a jest tylko po kilkanaście owoców. Podejrzewam, że
> ten problem może dotyczyć większej części naszego obszaru (północy).
:)
u mnie jest podobnie jak u Ciebie
bylo sporo kwiatow ale tez bardzo malo owocow
:(
myslalem
ze to wina wierzb ktore sie rozrosly
i troche zbytnio je cieniuja
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

23. Data: 2006-08-08 08:49:47

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ten
> problem może dotyczyć większej części naszego obszaru (północy).

Jest jak piszesz, nie tylko pigwowce ale też wiśnie, jabłonie i śliwy
ucierpiały
brakiem wszelkich owadów w kwietniu-maju (w powietrzu było tragicznie
pusto i cicho)
--

pozdrawiam :-) piotrh

24. Data: 2006-08-08 11:15:54

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):
> Mam pytanie, czy ktoś jest właścicielem większej ilości owoców w/w?
> W zamian mogę kupic upragnione roślinki, albo wyszukac;-)albo inaczej
> się dogadamy;-)W ostateczności się zaczaję na jakis skwer miejski, ale
> mam dylematy, czy tak wypada( w końcu, to właściwie kradzież?)i na
> dodatek one są całe zakurzone i pewnie ciężkie od ołowiu
Są w przyzwoitej cenie w ofercie tutaj:
http://www.krzewy.pl/ofertalispoj.htm

--
michalina

25. Data: 2006-08-08 11:18:54

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrh" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Jest jak piszesz, nie tylko pigwowce ale też wiśnie, jabłonie i
śliwy
> ucierpiały

Moje śliwy w tym roku dadzą może 20% tego zbioru
co w zeszłym roku. Jabłonie bez szwanku.
Nawet szczepka gruszy na jabłonce zaowocowała.
Na brzoskwiniach ani jeden kwiat się nie rozwinął.
Wszystkie przemarzły.
Drzewka jednak pełne wigoru.
Kędzierzawość wręcz śladowa.
Mam nadzieję, że w następnym roku będzie solidny zbiór.
Jeśli zima wcześniej ustąpi.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

26. Data: 2006-08-08 11:38:43

Od: michalina27 <m...@v...NOSPAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 napisał(a):

> Są w przyzwoitej cenie w ofercie tutaj:
> http://www.krzewy.pl/ofertalispoj.htm

Tia... cena przyzwoita, ale wysyłkowo nie sprzedają. Sama obeszłam się
smakiem.

--
roczarowana (to od czarownicy) michalina

27. Data: 2006-08-08 12:12:43

Od: Piotr Kieracinski <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):

> Pigwowiec japoński - niskie krzewinki

krzewy, krzewy... krzewinka to cos innego, np. debik osmioplatkowy.

pik

28. Data: 2006-08-08 12:47:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kieracinski" <p...@n...pl> wrote in message

> krzewy, krzewy... krzewinka to cos innego, np. debik osmioplatkowy.

Krzewinka jak czarna jagoda lub borówka brusznica - tyle, że u mnie deczko
wyższa...
A owoce podobne do jabłuszek bez ogonków...

29. Data: 2006-08-08 15:15:27

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 napisał(a):
> Są w przyzwoitej cenie w ofercie tutaj:
> http://www.krzewy.pl/ofertalispoj.htm

Tez znalazłam juz dawno;-)Przeczytaj na koncu, sprzedazy wysyłkowej ni e
prowadza;-(

--

Gosia

30. Data: 2006-08-10 05:12:29

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Przypomne się na pewno. W 3 mieście musza byc bardzo modne, bo identyczna
> cena była we wszystkich szkółkach. Planowałam sobie nimi jedna skarpe
> obsadzic

http://www.serdynski.pl
Nie ma w ofercie hurtowej, ale w doniczkach w sprzedaży detalicznej są po 5
zł. , nawet z owocami.
Szkółka jest pod Elblągiem, prawie 3miasto :)

Pozdrawiam
Leszek

Rudbekie
gatunek glogu na zywoplot
paulownia puszysta
podziekowania :)))))
jeszcze raz strelcja (musze sie pochwalic :))