Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...

1. Data: 2003-01-05 15:50:14

Temat: Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...
Od: "Małgorzata Kluska" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem studentką V roku psychologii na Uniwersytecie Łódzkim. W związku z
tematem mojej pracy magisterskiej prowadzę badania dotyczące osobowości,
związków małżeńskich i relacji rodziców z dziećmi. Poszukuję par z pierwszym
dzieckiem w wieku do ok. 12 miesięcy, które zechcą mi pomóc i wypełnią
odpowiednie kwestionariusze. Zależy mi na przebadaniu jak największej liczby
par, dlatego też ważna jest dla mnie każda para.
Jeżeli Was to nie dotyczy to być może znacie kogoś kto byłby w stanie mi
pomóc. Proszę o odpowiedź na mój email: r...@w...pl
Ze swej strony zapewniam o tym, iż badania są anonimowe, a wyniki
wykorzystane w pracy podane będą wyłącznie w zbiorczych zestawieniach.
Na życzenie zobowiązuję się poinformować o wnioskach płynących z
mojej pracy zaraz po jej ukończeniu.
Za każdą pomoc będę wdzięczna
Małgorzata Kluska