Poszukuje przepisu- burak ze sliwka

1. Data: 2006-09-14 19:26:12

Temat: Poszukuje przepisu- burak ze sliwka
Od: "delf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Poszukuje przepisu na buraczki w zalewie octowej ze sliwka, jesli ktos robi
cos takiego to bardzo prosze o przepis z proporcjami.

J&J

2. Data: 2006-09-14 19:42:04

Temat: Re: Poszukuje przepisu- burak ze sliwka
Od: rAzor <k...@...tusk.plusk.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik delf napisał:

> Witam
> Poszukuje przepisu na buraczki w zalewie octowej ze sliwka, jesli ktos robi
> cos takiego to bardzo prosze o przepis z proporcjami.

I co to się z tego robi? Przekąski? Sałatkę?
--
rAzor
------------

3. Data: 2006-09-14 19:56:48

Od: "delf" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rAzor" <k...@...tusk.plusk.de> napisał w wiadomości

> I co to się z tego robi? Przekąski? Sałatkę?

przepraszam za skrot myslowy- chodzi mi o salatke w sloikach na zime,
sadzilam ze wspominajac o zalewie octowej mozna sie domyslec.
J&J

4. Data: 2006-09-14 20:13:01

Od: rAzor <k...@...tusk.plusk.de> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik delf napisał:

> [...]
>

> przepraszam za skrot myslowy- chodzi mi o salatke w sloikach na zime,
> sadzilam ze wspominajac o zalewie octowej mozna sie domyslec.

No niekoniecznie - śliwki w occie służą jako przekąska. Tak sobie
właśnie skojarzyłem - trudno byłoby mi spojrzec w oczy znajomym, gdybym
im podał kwaśne buraki na wykałaczkach do "wyborowej"... Chociaż z
oliwka, winnym gronkiem, serem plesniowym i kawałkiem polędwicy, tudzież
łososiem..
Ludzie wszystko zjedzą.
--
rAzor
------------

5. Data: 2006-09-15 00:56:06

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

------------
> Z lewicą się nie dyskutuje.
> Do lewicy sie strzela w obronie własnej.

He..he, piją do mnie (te małpy). Ale małe buraczki w normalnej zalewie
octowej (bez śliwek) to fatastyczna zakąska - czasem zjadam cały słoik przy
kompie... Bez niczego innego.

6. Data: 2006-09-15 14:44:43

Od: "darkblue" <...@...i> szukaj wiadomości tego autora

> He..he, piją do mnie (te małpy). Ale małe buraczki w normalnej zalewie
> octowej (bez śliwek) to fatastyczna zakąska - czasem zjadam cały słoik
przy
> kompie... Bez niczego innego.

no tak..zakaska do picia. to juz wszystko jasne.
a potem sie dziwic ze burak Panslavbista chodzi ze sliwka pod okiem ;ppp

7. Data: 2006-09-15 15:37:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darkblue" <...@...i> wrote in message news:eeeeot$o9$1@nemesis.news.tpi.pl...
> przy
>
> no tak..zakaska do picia. to juz wszystko jasne.
> a potem sie dziwic ze burak Panslavbista chodzi ze sliwka pod okiem ;ppp

Na poziomie ciecia...

8. Data: 2006-09-15 15:42:29

Od: "darkblue" <...@...i> szukaj wiadomości tego autora

> Na poziomie ciecia...

ja nie wiem z kim pijesz.. czy na poziomie ciecia czy tez w piwnicy...
ale skoro sam mowisz gdzie... to trzeba to przyjac jako prawde. pij z
umiarem i bedzie dobrze ;>

9. Data: 2006-09-15 15:47:02

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"darkblue" <...@...i> wrote in message

> ja nie wiem z kim pijesz.. czy na poziomie ciecia czy tez w piwnicy...
> ale skoro sam mowisz gdzie... to trzeba to przyjac jako prawde. pij z
> umiarem i bedzie dobrze ;>

A ja nie wiem, czy ciebie znam, ale wiem, że ty mnie nie znasz, ja prawie
nie piję.

10. Data: 2006-09-15 15:56:51

Od: "darkblue" <...@...i> szukaj wiadomości tego autora

> A ja nie wiem, czy ciebie znam, ale wiem, że ty mnie nie znasz, ja prawie
> nie piję.

"prawie" robi wielka roznice :)))

Bulionerzy
Krem Brulee