Poszukuje przepisu na karkówkę.

1. Data: 2000-10-15 07:05:00

Temat: Poszukuje przepisu na karkówkę.
Od: "StS" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.Chodzi o danie obiadowe,nie z grilla.Co ciekawe nawet w
kuchni polskiej nie ma żadnego przepisu.

1. Data: 2000-10-15 08:11:51

Temat: Re: Poszukuje przepisu na karkówkę.
Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

StS <j...@p...wp.pl> wrote:

> Jak w temacie.Chodzi o danie obiadowe,nie z grilla.Co ciekawe nawet w
> kuchni polskiej nie ma żadnego przepisu.

Z jakiego zwierzecia ma byc ta karkowka?

Wladyslaw

1. Data: 2000-10-15 08:15:47

Temat: Odp: Poszukuje przepisu na karkówkę.
Od: "StS" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wieprzowa.
Użytkownik Wladyslaw Los <w...@t...com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:1eijf1e.1caz41y19qfxc0N%w...@t...com.pl...

1. Data: 2000-10-15 09:32:52

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

StS <j...@p...wp.pl> wrote:

> Wieprzowa.

Mozna piec w calosci, dusic, pokrajac na kotlety i smazyc. Zmielic na
kotlety mielone. Pokrajac na gulasz (wyjdzie bardzo tlusty).

Np.

1. Data: 2000-10-16 08:55:46

Od: Bogusław Kempny <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

StS wrote:

> Jak w temacie.Chodzi o danie obiadowe,nie z grilla.Co ciekawe nawet w
> kuchni polskiej nie ma żadnego przepisu.
Prosty i szybki sposob - pokroic w plastry 10 - 15 mm, posolic, solidnie
posypac pieprzem, natluscic oliwa z oliwek i smazyc na bardzo silnie
rozgrzanej, lekko posmarowanej oliwa patelni 4 - 5 minut z kazdej
strony (jak stek).

BK

1. Data: 2000-10-16 12:47:16

Od: "Krzysiek" <b...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik StS <j...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8sblju$9n0$...@n...tpi.pl...
> Jak w temacie.Chodzi o danie obiadowe,nie z grilla.Co ciekawe nawet w
> kuchni polskiej nie ma żadnego przepisu.

http://infostar1.infostar.com.pl:8080/rest/inprzep.p
hp
Wyszukaj w bazie kulinarnej: kark
Liczba znalezionych stron: 42.

1. Data: 2000-10-16 20:19:39

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w temacie.Chodzi o danie obiadowe,nie z grilla.Co ciekawe nawet w
> kuchni polskiej nie ma żadnego przepisu.

Ja uwielbiam karkóweczkę pieczoną. Robie to w prodziżu. Najpierw obsmażam na
ostrym ogniu na patelni z wszystkich stron, potem przekładam do prodziża,
nacieram solą , majerankiem. Wlewam odrobine wody- nie za dużo- bo wytapia
sie potem smakowity tłuszczyk, można jak ktoś lubi wrzucić naokoło
czosneczek w ząbkach(bez obierania) i tylko już pozostaje czekać aż nasza
karkóweczka zrobi sie miękka( próbujemy widelcem ).
Jak już gotowa to troche czekamy z krojeniem w plastry aż lekko
przestygnie.
Do tego ziemniaczki polane wyżej wymienionym sosikiem. Na zimno też jest
super do chlebka. A sosik zamienia sie w galaretkę a na wierzchu ma
smalczyk...
ojej...jaka jestem głodna..

Jola

kawa