Poszukuje witaminy B5

1. Data: 2002-05-17 10:40:04

Temat: Poszukuje witaminy B5
Od: "pinowa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy pantotenian wapnia jest sprzedawany w czystej formie? - sama witamina
B5?
W pobliskiej aptece powiedziano mi, ze nie.

Jezeli znacie jakies nazwy produktow, pod jakimi jest sprzedawana ta wit, to
prosze o podanie ich.

Dziekuje

2. Data: 2002-05-17 11:19:29

Temat: Re: Poszukuje witaminy B5
Od: "P.Sz" <p...@u...com> szukaj wiadomości tego autora

> Czy pantotenian wapnia jest sprzedawany w czystej formie? - sama witamina
> B5?
> W pobliskiej aptece powiedziano mi, ze nie.

Witam

Kiedys udalo mi sie kupic cos takiego, ale byly to jakies stare zapasy,
ktore pani w aptece wygrzebala z szafy. Generalnie szukaj a znajdziesz ...
ale potwierzam, ze takie cos jest : )

Pozdrowka
PeSz

3. Data: 2002-05-18 11:42:50

Od: "Thraxx" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy pantotenian wapnia jest sprzedawany w czystej formie? - sama witamina
B5?

Sorry, ale nie wiem po co Ci kwas pantotenowy w czystej postaci? Niedobory
praktycznie nie występują, jest go mnóstwo w mięsie, roślinach strączkowych,
niepolerowanym ryżu, właściwie wszędzie. Co więcej tabletkowe witaminy nie
działają. Więc pytanie moje: po co?
pozdrawiam.

4. Data: 2002-05-18 15:10:08

Od: "pinowa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Thraxx" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Sorry, ale nie wiem po co Ci kwas pantotenowy w czystej postaci? Niedobory
> praktycznie nie występują,

poniewaz dzienne zapotrzebownie na kwasu pantotenowey wynosi od 2 do 8 mg -
niedobory rzadko wystepuja. Masz racje, jest go pelno wszedzie

> jest go mnóstwo w mięsie, roślinach strączkowych,
> niepolerowanym ryżu, właściwie wszędzie. Co więcej tabletkowe witaminy nie
> działają. Więc pytanie moje: po co?

W duzych dawkach ( nawet do 10 gram dziennie - takiej ilosci nie dostarczysz
naturalnie ) wplywa on dobroczynnie na pewne dolegliwosci. Na jakie? - to
moja mala tajemnica :)
Kto ci powiedzial , ze tabletkowe witaminy nie dzialaja?

5. Data: 2002-05-18 16:18:18

Temat: Odp: Poszukuje witaminy B5
Od: "Marcin" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na jakie ???
Zaintrygowalas mnie.
Pozdrawiam
Marcin

6. Data: 2002-05-18 17:35:40

Od: "pinowa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Na jakie ???
> Zaintrygowalas mnie.
> Pozdrawiam
> Marcin

Okazuje sie, ze jest to jedyny bardzo skuteczny srodek na cere sklonna do
wypryskow.
Oczywiscie pomijam antybiotyki i accutan, ktore robia wiecej zlego niz
dobrego.
Nie wspomne o srodkach zewnetrznych. One sa potrzebne, owszem , ale problem
trzeba zlikwidowac od wewnatrz :)
Wiem, ze u zdecydowanej wiekszosci kwas pantotenowy przyczynia sie do
znacznego zmniejszenia lojotoku. Heh tyle czasu walczylem z lojotokiem i
zacholere nie moglem tego zwalczyc. A tu prosze, taka witaminka pomaga. Kto
by sie domyslil.
Zaczalem dopiero stosowac a juz widze efekty.

Jak ktos chce to sluze pomoca, bo trzeba wiedziec z czym B5 trzeba brac dla
zwiekszenia efektu

7. Data: 2002-05-18 20:21:39

Od: "Thraxx" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spoko. Jak Ci pomaga, to na zdrowie. Mnie kiedyś szklanka wody pomagała
zasnąć, ale liczy się subiektywne odczucie. (placebo). A jeśli chodzi o nie
działanie preparatów "aptekowych" witamin, to patrz EBM (Evidence Based
Medicine).
Pozdrawiam.

8. Data: 2002-05-19 08:53:49

Od: Tomasz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 May 2002 22:21:39 +0200, "Thraxx" <t...@i...pl> wrote:

>Spoko. Jak Ci pomaga, to na zdrowie. Mnie kiedy szklanka wody pomaga?a
>zasn?, ale liczy si? subiektywne odczucie. (placebo). A jeli chodzi o nie
>dzia?anie preparatów "aptekowych" witamin, to patrz EBM (Evidence Based
>Medicine).
>Pozdrawiam.

Dzialanie kwasu pantotenowego (wit.B5) nie jest w zadnym wypadku
efektem placebo.
Wystarczy przejrzec archiwum google:
http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF8&oe
=UTF8&q=b5+acne
badz strone
http://www.thethreshold.net/~galen/B5.html

Osobiscie moge jedynie dodac, ze w moim przypadku wit.B5 (niestety
sciagnieta z USA - nie moglem znalezc nigdzie w Polsce) - pomogla mi
usunac calkowicie tradzik. Dawka 2-3g dziennie.

Tomasz.

9. Data: 2002-05-19 09:05:08

Od: "pinowa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> działanie preparatów "aptekowych" witamin, to patrz EBM (Evidence Based

Traxxx, twierdzisz, ze wszyscy ludzie zazywajacy medykamenty ulegaja
efektowi pacebo ?!
Wszyscy ulegamy autosugestii ?? aha , no spoko , chemia w ogole nie dziala.
Trax, musisz czesciej chodzic do kosciola i przyjmowac wiecej "bozego
ciala" - moze Bog sprawi, ze bedziesz jeszcze madrzejszy, albo nawet po
smierci trafisz do Edenu.

10. Data: 2002-05-19 09:18:16

Od: "pinowa" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz !

Ja tez juz mialem sciagac B5 ze stanow, ale w ostatniej chwili znalazlem ja
w Polsce
Produkuje ja Jelfa pod nazwa Calcium Pantothenicum

Napisz przez ile ja stosowales , po jakim czasie nastapily efekty?

artroskopia
Re: Academia Medica Varsoviensis
Belgium passes right-to-die bill
Re: Refluks żołądkowo-przełykowy