Re: Poszukuje zlewozmywak (trochę nietypowy)

1. Data: 2002-07-18 08:59:05

Temat: Re: Poszukuje zlewozmywak (trochę nietypowy)
Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim - zapoznaje się z zawartością podanych adresów WWW ...
I zaczynam się przekonywać do zlewozmywaka z *granitu (silgranit, fragranit
itd.).

Pozdrawiam.

1. Data: 2002-07-18 09:52:14

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sebastian (Poczta - e-mail)" <p...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ah5vqe$3at$1@news.tpi.pl...
> Dzięki wszystkim - zapoznaje się z zawartością podanych adresów WWW ...
> I zaczynam się przekonywać do zlewozmywaka z *granitu (silgranit,
fragranit
> itd.).

No i się zapoznałem. I jak wyżej napisałem zaczynam się przekonywać do
zlewozmywaka z *granitu, a takich ja chciałbym nie ma (tzn. narożny,
2-komorowy), jedynie coś zblizonego ma Blanco, ale jest to 1-komora + komora
do odsączania lub jak kto woli 1 1/2 komory, ale chciałby 2-komory lub 2
1/2 - takie ze stali są, a z *granitu nie znalazłem. A jak wreście znajdę to
zniechęci mnie cena, bo zaczynam widzieć, że poniżej 1200-1500 zł. to chyba
nie zejdę.

pytanie
Lodowka
halogeniki w suficie