Poszukujemy przytulnej sofy :-)

1. Data: 2004-12-05 21:31:05

Temat: Poszukujemy przytulnej sofy :-)
Od: jurekiteresa <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Moja zona i ja chcielismy sobie kupic sofe, najlepiej duza (moze byc
rogowka)
Podoba nam sie styl niektorych sof z Ikei ( Ektorp )
Szukamy wygodnej sofy z poduchami nie za eleganckiej ale tez nie za
bardzo nowoczesnej ;).
Ta sofa w ikei jest w miare ok ale niestety kolory nam nie odpowiadaja :(
Czy ktos wie gdzie mozna kupic, zrobic sofy tego typu najlepiej na
terenie gornego slaska?
Wbrew pozorom znalezienie sofy w takim stylu poza ikea jest wielkim
problemem (nie mowie o ekskluzywnych sofach na ktore nas nie stac)
i generalnie jestesmy zalamani tym ze niby jest wybor ale gdy chcialoby
sie juz cos kupic to praktycznie takie sofy, w takim stylu widzielismy
tylko i wylacznie w ikea :(
Prosimy o pomoc, swieta ida, fajnie by bylo miec przytulna mila sofe ;)
Pozdrawiamy
Jurek i Tereska

2. Data: 2004-12-06 08:31:14

Temat: Re: Poszukujemy przytulnej sofy :-)
Od: janoush <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jurekiteresa napisał(a):
> [...]
> Ta sofa w ikei jest w miare ok ale niestety kolory nam nie odpowiadaja :(
> Czy ktos wie gdzie mozna kupic, zrobic sofy tego typu najlepiej na

Zajrzyj na www.aris-mebel.com.pl - Tam model Boston - jest podobny do
tej sofy z Ikei.

Ja osobiście mam zamiar kupić model Oksford w wersji mini, tzn. z
cieńszymi boczkami :)

Mozna z nimi pogadać mailowo - bez problemu odpowiadają i to szybko.

Pozdrawiam
Janusz

3. Data: 2004-12-06 09:43:41

Od: "Aneta Mróz" <j...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zapraszam na naszą stronę www.jameb.pl . Na pewno da się coś zrobić.

Aneta Mróz

4. Data: 2004-12-08 09:57:57

Od: "Przemek Vonau" <p...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rogowka)
> Podoba nam sie styl niektorych sof z Ikei ( Ektorp )

Mamy to od 5 lat. Masakrycznie wygniatają się poduchy. Te na których
siedzisz trzymają się na rzepach i po 15 minutach siedzenia poducha się
wysuwa do przodu, wtedy oparcie zjeżdża w dół w dziurę. Żeby wyglądały OK to
wieczorem trzeba wszystkie oparcia "przetrzepać" tak jak puchową poduszkę.
Fakt też że u mnie małe dzieci dosyć ostro z kanapami sobie poczyniają.
Plusem jest, że pokrowce są zdejmowane więc można mieć różne obicia i często
prać.

5. Data: 2004-12-10 20:57:33

Od: jurekiteresa <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jurekiteresa napisał(a):
> Witam
> Moja zona i ja chcielismy sobie kupic sofe, najlepiej duza (moze byc
> rogowka)
> Podoba nam sie styl niektorych sof z Ikei ( Ektorp )

A czy coś takiego:
http://www.domofaber.com.pl/index.php?strona=159&jez
yk=1
lub:
http://www.vox.pl/pl/meble_view.php?kat_id=4&subkat_
id=50&id=35&lang=pl
http://www.vox.pl/pl/img_view.php?img=sofa-tenor.jpg
&id=24&typ=dodatkowe&lang=pl

Czy ktoś coś takiego uzytkouje?
Byłbym wdzięczny za opinie.
Jurek

6. Data: 2004-12-10 20:59:04

Od: jurekiteresa <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2005-01-21 17:06:18

Od: " " <e...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Domofaber ma fajne meble, ale moje doświadczenia z reklamacją sofy (bardzo
szybko się poprzecierała) są bardzo złe. Ciągłe przekierowywanie sprawy do
innej osoby, prośby o wysłanie faksów, a potem telefony od domofaber, że ich
faks źle działa i żeby przesłać na jeszcze inny.
Nie dotrzymywanie terminów reklamacji, jaki i dostaw.
W sumie odradzam domofaber.

Spieniony poliuretan - w Krakowie?
konserwacja wody
budzi elektroniczny z podświetleniem ale bateryjny ?
zmywarka electrolux esl 499 - awaria - alarm P ... co robic
ekspres Krups vivo