Potrawka z kurczaka z kurkami...

11. Data: 2006-10-15 08:26:34

Temat: Re: Potrawka z kurczaka z kurkami...
Od: "wesoły Romek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
news:wlalos-

> Co to są udziki?

Taki uczony, a nie wie, że to literówka
Miało być "ludziki"
Kolega Konrad wpadł do nas z grupy dla ludożerców.

d.

12. Data: 2006-10-15 08:27:12

Od: "wesoły Romek" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darkblue" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> a masz lepszy pomysl ?

na co?
na zboczenie?

d.

13. Data: 2006-10-15 09:11:45

Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na co?
> na zboczenie?

jestes rownie chory jak panslavista. milo ze znalazles kolege. ale juz
idzcie sobie stad trollowac gdzie indziej.

14. Data: 2006-10-15 09:17:20

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Z kontekstu wnoszę, że kawałeczki kurczaczków od dupki do stópki ;-)
>
>Qra

Umarlam i leze pod stole, HREHRHEHREHRHEREHRHERHEREHRHEREHRE

pierz, umarty i pod stolem
K.T. - starannie opakowana

15. Data: 2006-10-15 17:24:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:u3v3j258komlfnrc57nf6563ppcu6bn98s@4ax.com...

> Umarlam i leze pod stole, HREHRHEHREHRHEREHRHERHEREHRHEREHRE
>
> pierz, umarty i pod stolem
> K.T. - starannie opakowana

Krycha, nie umieraj z powodu jednego głupiego kuraka ;-))

Qra

16. Data: 2006-10-15 22:44:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 15 Oct 2006 19:24:52 +0200, "Qrczak"
<q...@g...pl> wrote:

>Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
>wiadomości news:u3v3j258komlfnrc57nf6563ppcu6bn98s@4ax.com...

>Krycha, nie umieraj z powodu jednego głupiego kuraka ;-))
>
>Qra

Konsekwencjie zalecam - glupiutkiego kurczaczusia moze?
a ja sie po prostu zakrztusilam, a to iebezpieczne bywa... bo to
bylomocno przez zaskoczenie, a poniewaz ostatnio nie mam co
czytac na kuchni to mnei rozweselilo na caly dzien!

Proponuje zmienic tytul watku na kurke z kurkami

Pierz, juz odkrztuszony ale dalej z letka rechotajoncy :P
K.T. - starannie opakowana

17. Data: 2006-10-15 23:32:31

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Wladyslaw Los wrote:

> Co to są udziki?

Małe udźce. :)

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

18. Data: 2006-10-16 13:50:55

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wyklikał(a):

> Z kontekstu wnoszę, że kawałeczki kurczaczków od dupki do stópki ;-)

Qra...
Rycze ze śmiechu... makijaż mi się rozmazał a kumple w pokoju dziwnie się na
mnie patrzą ;)

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)

19. Data: 2006-10-18 17:42:55

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):
[...]
> Pierz, juz odkrztuszony ale dalej z letka rechotajoncy :P

Udaj się do Hali Marymonckiej a kupisz "golonki indycze" natomiast na
targowisku Hale Mirowskie sprzedają "zające z własnej chodowli".
;-)
pozdr. Jerzy

Serek mascapone
DZISIAJ