Potrawy wegetariańskie...

1. Data: 2002-09-26 21:48:45

Temat: Potrawy wegetariańskie...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Hej, co byście powiedzieli na utworzenie podgrupy
pl.rec.kuchnia.wege przeznaczonej wyłącznie na omawianie
przepisów potraw wegetariańskich, czyli bezmięsnych?

Na pl.rec.kuchnia jest tak dużo wszystkiego ale
praktycznie wszystko to potrawy nieuwzględniające
gustów wegetarianina, któremu może przeszkadzać
wywar mięsny w jakiejś zupie czy nawet jajka...

Czy sądzicie, że to byłby dobry pomysł wydzielić podgrupę?

1. Data: 2002-09-26 23:04:26

Temat: Re: Potrawy wegetariańskie...
Od: Rudy102 <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 26 Sep 2002 16:48:45 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
wrote:

>Czy sądzicie, że to byłby dobry pomysł wydzielić podgrupę?

Zly.

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

1. Data: 2002-09-27 06:23:53

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wywar mięsny w jakiejś zupie czy nawet jajka...
>
> Czy sądzicie, że to byłby dobry pomysł wydzielić podgrupę?

bardzo protestuje, ja tez lubie rzeczy wegetarianskie i chce o nich tu
czytac!

wkn wrr wrr

pardon Mechata

1. Data: 2002-09-27 08:09:37

Od: Peyton <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spomiędzy jego sztywnych palców wypadła zakrwawiona kartka podpisana
"Pszemol":
> Czy sądzicie, że to byłby dobry pomysł wydzielić podgrupę?

Ten temat byl juz wielokrotnie poruszany. Wegetarian jest zbyt malo, aby
dla kazdej ich aktywnosci zyciowej wydzielac osobna grupe
(pl.soc.seks.wege, pl.soc.dzieci.wege, pl.rec.rowery.wege itp.)

:-)
p8on

1. Data: 2002-09-27 08:40:29

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> napisał(a) w wiadomości

> Czy sądzicie, że to byłby dobry pomysł wydzielić podgrupę?

Bardzo zły.

--
Seva --> GG#788049 --> http://www.seva.sotiko.pl/ [Moja strona]
http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279 [Moje aukcje]

1. Data: 2002-09-27 08:48:43

Od: "Atucha" <u...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wywar mięsny w jakiejś zupie czy nawet jajka...
>
> Czy sądzicie, że to byłby dobry pomysł wydzielić podgrupę?

Mysle, ze pl.rec.kuchnia to swietne miejsce dla przepisow i wege i nie wege,
wiec po co kombinowac?

Atena

1. Data: 2002-09-27 09:49:25

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Hej, co byście powiedzieli na utworzenie podgrupy
> pl.rec.kuchnia.wege przeznaczonej wyłącznie na omawianie
> przepisów potraw wegetariańskich, czyli bezmięsnych?

E tam...
Żarcie jest żarcie - bez względu czy z padliny zwierzęcej czy z zamordowanych
warzyw i zmarłą śmiercią naturalną owoców.
Podobno i kamień na odrobinę świadomości [Theilard De Charde - alebo jakoś tak,
nigdy nie byłem dobry w pamietaniu takich trudnych słów, a ten jezuita to się
tak nazywał, że eh!].
Ja bardzo lubię kuchnię bez mięsa i bez ryb, ale też z mięsem z rybami. A gadać
o żarciu UWIELBIAM z każdym kto to też lubi i NIE ma żadnego znaczenia czy
on/ona [hehe, jedna weganka się u mnie stołuje regularnie] czy wcina na ognisku
kiełasę czy tylko pieczoene ziemniaki z serem bez podpuszczki.
I już.
Czyli po pokrótce rzecz ujmując - to jest ZŁY pomysł.

pozdrawiam wszystkich niemięsojadów i mięsojadów, którzy lubieją gadać o żarciu!
grzesio [nudny]

1. Data: 2002-09-27 11:29:59

Od: "ewa" <e...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Pomysl nie jest dobry, ewentualnie moglabym zaproponowac oznaczenie przepisu
wege litera[ W], tak jak oznaczamy post z przepisem lietra [P]
-
pozdrawiam mishka

1. Data: 2002-09-27 13:46:42

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Atucha" <u...@p...com> wrote in message news:an170r$hkf$1@news.tpi.pl...
> Mysle, ze pl.rec.kuchnia to swietne miejsce dla przepisow
> i wege i nie wege, wiec po co kombinowac?

Właściwie masz rację, ale patrząc na to co w ostatnich dniach
robią wegetarianie z grupy pl.soc.wegetarianizm złośliwie
zasypując ją starymi przepisami, pomyślałem sobie, że może warto
byłoby im dać pole do popisu na podgrupie wydzielonej z kuchi...
W końcu grupa o ideologii wegetariańskiej nie powstała do
publikacji tam przepisów kulinarnych, o czym wyraźnie traktuje
formalny opis grupy http://www.usenet.pl/opisy/pl.soc.wegetarianizm

1. Data: 2002-09-27 16:31:12

Od: Rudy102 <j...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Sep 2002 08:46:42 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
wrote:

> [...]
>W końcu grupa o ideologii wegetariańskiej nie powstała do
>publikacji tam przepisów kulinarnych, o czym wyraźnie traktuje

Nudzi Ci sie ? Upierz skarpetki albo pomoz staruszce ale przestan
trolowac...Moze nowi ludzie nie znaja Ciebie ale nie znami te
numery...
Apage..

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.