Potrzebna krew

1. Data: 2003-02-24 12:22:28

Temat: Potrzebna krew
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky

2. Data: 2003-02-24 12:33:09

Temat: Re: Potrzebna krew
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
<ciach>

z kazdego kto rozsyla ten "apel" powinno się utoczyc przynajmniej 2
litry:-)))))))

HaNkA

3. Data: 2003-02-24 13:41:53

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego Hanko?

pozdr

4. Data: 2003-02-24 14:10:43

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dlaczego Hanko?

Nie jestem Hanką, ale to krąży w necie już chyba rok i przypomina łańcuszek
św. Antoniego.
Kto szuka krwi nie podając miasta i daty? Kto szuka krwi przez internet?
Jak sytuacja jest "podbramkowa" to można uzyć lokalnych mediów (np. radio) -
taki apel jest wtedy aktualny i skierowany do mieszkańców konkretnej
miejścowości.
o.

5. Data: 2003-02-24 14:19:13

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Nie jestem Hanką, ale to krąży w necie już chyba rok i przypomina
łańcuszek
> św. Antoniego.

Dziękuje za udzielenie wyjaśnien:-)) Z ust mi to wyjęłaś:-)))

Pozdrawiam,

HaNkA

6. Data: 2003-02-24 14:41:00

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przeczytalam sobie odpowiedni artykul w gazecie i nie mam słów! ludzie to
sie nudzą...
pozdr

7. Data: 2003-02-24 15:58:32

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani
to jest spam - ten nr tel i ogloszenie juz krazy w necie od conajmniej roku,
widzialem tez gdzies na jakiejs stronie.
A prawde mowiac, to krew tej grupy w chwili obecnej jest dostepna.
Autorowi proponuje zwrocic sie do stacji krwiodawstwa najpierw ( o ile
lekarze prowadzacy w szpitalu jeszcze tego nie zrobili - w co osobiscie nie
wierze ). W chwili zagrozenia krew sie sciaga z calej Polski, wiec nie wiem,
dlaczego rodzice to maja robic.
W rzeszowskiej stacji krwiodawstwa np ta grupa krwi w chwili obecnej jest
dostepna.

casus

8. Data: 2003-02-25 12:49:12

Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
>ciach
najprawdopodobniej ten numer to tak - tak , i każdy kto zadzwoni ,
doładowuje właśćicielowi konto z prędkościa 10 gr/min...
pozdrawiam serdecznie Tichy

9. Data: 2003-02-27 16:26:13

Od: "Goniusia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik I.Tichy <t...@s...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3fong$1dvo$...@f...acn.pl...

> Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> najprawdopodobniej ten numer to tak - tak , i każdy kto zadzwoni ,
> doładowuje właśćicielowi konto z prędkościa 10 gr/min...
> pozdrawiam serdecznie Tichy

jasne ze to jest podpucha , a nie zauwazyliscie za zawsze podawane sa tylko
numery ery. czy nie jest to podejrzane, chodzi dokladnie o doladowanie konta

Artykuły medyczne
Brak witamin?
wysoka anemia
IP6 + Rak piersi