Potrzebuję cienia - co szybko wyrasta?

91. Data: 2004-05-07 09:45:46

Temat: Re: Potrzebuję cienia - co szybko wyrasta?
Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości >

> Przepraszam, ze tak bezimiennie wzmiankowalem

Ja się nie gniewam :-)
A klony faktycznie rosną jak ogłupiałe i takoż się rozsiewają.
Negundo podobno za chwast uciążliwy robi , u mnie siewek zero , chociaż
nasion mnogość nieprzeliczona.

Pozdrawiam
Teresa

92. Data: 2004-05-07 13:09:22

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@g...katowice.pl> wrote in news:c7flkd$br$1
@nemesis.news.tpi.pl:

> A klony faktycznie rosną jak ogłupiałe i takoż się rozsiewają.
> Negundo podobno za chwast uciążliwy robi , u mnie siewek zero , chociaż
> nasion mnogość nieprzeliczona.

To sie tylko ciesz :-)
Pozdrowienia - Ewa Sz.
PS. Poczte do Ciebie odbija, podpadlas adminowi czy jak? :-)

93. Data: 2004-05-07 18:07:31

Od: "Jerzy Oreszczuk" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kronopio <c...@g...katowice.pl> napisał(a):

> Negundo podobno za chwast uciążliwy robi , u mnie siewek zero , chociaż
> nasion mnogość nieprzeliczona.

Witam
Dwupienny jest, pewnie biedaczka puste nasiona produkuje...

Pozdrawiam
JO

94. Data: 2004-05-07 20:25:31

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@g...katowice.pl> writes:

> Siewek jest sporo , ile tego chcesz ?

Kilka, kilkanaście...

> Klon jesionolistny o którym pisałam , że nie znam nazwy jest
> prawdopodobnie tym którego poszukujesz. Młode listki mają teraz
> odcień różu na brzegach.

A może... :-). Dużo tego różu, czy tylko troszkę? Jak dużo, to pewnie
'Flamingo', a tego już mam, a jak troszkę, to może 'Variegatum' -- a
tego szukam :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz Pedro z miasta Madrytu
Umówił się był z senioritą.

95. Data: 2004-05-07 20:27:33

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@g...katowice.pl> writes:

> Negundo podobno za chwast uciążliwy robi , u mnie siewek zero ,
> chociaż nasion mnogość nieprzeliczona.

Z tego białoobrzeżonego? Tak? To dobrze, to jest to, czego szukam --
'Variegatum' ma mnóstwo nasion, ale na ogół sterylne.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz na mleku zamówiwszy ryż
gość w tym ryżu znalazł zdechłą mysz.

96. Data: 2004-05-07 22:38:08

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> napisał w wiadomości
8...

> To sie tylko ciesz :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

Jakie mieszańce by mogły być fajne , a tak to co ?

> PS. Poczte do Ciebie odbija, podpadlas adminowi czy jak? :-)

Admin wyciepany został , teraz gnębi mnie Tepsa :-(
Gdyby co, to pisz na t...@p...onet.pl , darmowa rezerwa i raczej
działa.

Pozdrawiam
Teresa

97. Data: 2004-05-07 22:42:52

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Oreszczuk" <o...@g...pl> napisał w
wiadomości news:c7gj93$fad$1@inews.gazeta.pl...

> Dwupienny jest, pewnie biedaczka puste nasiona produkuje...

Myślisz , że mi się trzy baby trafiły ?
Inne klony też są , to niech nie wybrzydzają ;-)

Pozdrawiam
Teresa

98. Data: 2004-05-07 22:48:07

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2pt9gdlu2.fsf@sapijaszko.net...
> "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> writes:
>
> Z tego białoobrzeżonego? Tak? To dobrze, to jest to, czego szukam --

Sadzonkować ?
Pora odpowiednia chyba jeszcze ?

Pozdrawiam
Teresa

99. Data: 2004-05-07 22:53:43

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2u0ysdlxg.fsf@sapijaszko.net...

> A może... :-). Dużo tego różu, czy tylko troszkę? Jak dużo, to pewnie
> 'Flamingo',

Flamingo mam w innym kącie .

a tego już mam, a jak troszkę, to może 'Variegatum' -- a
> tego szukam :-)

Troszkę i tylko na młodych liściach , potem ten róż zanika.
Odszukałam stary zeszyt z notatkami , zapisane mam 'Variegatum' , widać na
metce tak stało :-)
Ale wiadomym jest , że nie zawsze to prawdą być musi.

Pozdrawiam
Teresa

100. Data: 2004-05-08 07:36:49

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Sadzonkować ?

Próbuj. Powinne się ukorzenić. Jak nie, to w czerwcu uśmiechnę się o
kawałek patyka z oczkami, spróbuję okulizować na podkładkach od
Chłopaków.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--