Tabliczki lepowe (pomarańczowe)

1. Data: 2004-04-29 10:58:38

Temat: Tabliczki lepowe (pomarańczowe)
Od: "Piotr Kalinowski" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy wiecie gdzie można kupić (W-wa i okolice lub internet)
pomarańczowe tabliczki lepowe (zabezpieczają czereśnie przed robakami)?

Piotr Kalinowski

2. Data: 2004-05-03 20:48:59

Temat: Re: Tabliczki lepowe (pomarańczowe)
Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Czy wiecie gdzie można kupić (W-wa i okolice lub internet)
> pomarańczowe tabliczki lepowe (zabezpieczają czereśnie przed robakami)?

Ja spotkałem tylko żółte. O pomarańczowych i pułapkach feromonowych w
sklepach w stolicy jakby nie słyszeli. Średniowiecze czy co ?
Za to chemii mnustwo, na wszystko.
PP.

3. Data: 2004-05-03 20:58:14

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"1stgreen" <p...@w...pl> wrote in message news:c76bbj$7k2$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ja spotkałem tylko żółte. O pomarańczowych i pułapkach feromonowych w
> sklepach w stolicy jakby nie słyszeli. Średniowiecze czy co ?

Ostrzegam przed wszelkimi pulapkami na owady, ktore uzywaja srodka
wabiacego te owady. Efekt jest taki ze istotnie, do pulapki zlatuja sie owady
z calej okolicy. Czesc z nich lapie sie w pulapke, czesc zjada nasze rosliny.
W zeszlym roku probowalem takiej pulapki na chrzaszcze japonskie i szybko
zrezygnowalem.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-05-04 07:53:43

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c6qn9e$p9j$1@nemesis.news.tpi.pl Piotr Kalinowski

> Czy wiecie gdzie można kupić (W-wa i okolice lub internet)
> pomarańczowe tabliczki lepowe (zabezpieczają czereśnie przed
> robakami)?

Hejka. Tablice lepowe powinny być dostępne w każdym sklepie
ogrodniczym.
Nasionnica trześniówka - w połowie maja zawiesić żółte pułapki
lepowe i rejestrować przebieg lotu much. Wykonać oprysk (Owadofos,
Basudin, Decis, Fastac lub inne pyretroidy) po 2-3 dniach regularnego
odłowu much na pułapki. Kolejne opryskiwania (1 lub 2 ) można
przeprowadzić w zależności od przebiegu lotu much.
!!! Opryskiwać tylko późno dojrzewające odmiany czereśni i wiśni,
ściśle przestrzegając karencji.!!!
Pozdrawiam ściśle Ja...cki

5. Data: 2004-05-04 08:10:54

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:Gnylc.117$ej4.97@fe1.columbus.rr.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> [...]
> zjada nasze rosliny. W zeszlym roku probowalem takiej pulapki na
> chrzaszcze japonskie i szybko zrezygnowalem.

Hejka. Pułapki feromonowe i tablice lepowe są używane przede
wszystkim do precyzyjnego określenia terminu lotu i składania jaj przez
szkodnika w celu dokładnego określenia terminu jego zwalczania
(oprysku) lub zaniechania zabiegu. :-)
Pozdrawiam dokładnie Ja...cki
H.Z.: "Amerykę odkrył niejaki Colombo." I to ma być smieszne?

jakie to drzewo ?
zachcialo mi sie siac
Rozmnażanie języcznika
Duży krzew