Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: "Mania" <m...@a...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ??? PowerBox ???
Date: Mon, 17 Jun 2002 05:31:46 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 41
Message-ID: <aejlj4$jmu$1@news.tpi.pl>
References: <aeg2cb$ob5$1@news.tpi.pl> <aehc7g$d60$1@news.tpi.pl>
<aei12r$r21$1@news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: pw93.dhcp.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.tpi.pl 1024285092 20190 217.98.42.93 (17 Jun 2002 03:38:12 GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Jun 2002 03:38:12 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:141802
Ukryj nagłówki
"PowerBox" news:aei12r$r21$1@news.tpi.pl...
> - niestety nie mam wpływu co jak się komu z Was kojarzy. Na przykład nie
> chciłałbym mieszakć na osiedlu "Koniuchy" wybudowanym przaz spółdzielną
> "Komunalnik", niezależnie jak ładnie byłoby tam w rzeczywistości.
he :o)
to Ty? ten od mapy?
pewnie ze na moje skojażenia masz mierny wpływ (ale jakis tam masz
bez przesady) ale masz wpływ na swój nick, bezposredni - ze tak powiem
- obiektywnie ;); a na tym osiedlu i u tej spółdzielczej tez bym nie chciała
mieszkać (a przecież mieszkałam w Pyrach ;) gdybym mogła na przykład
zamieszkać w Konstancinie przy tężniach; mam jednak niespodziankę:
z przyjemnoscią przekształciłabym najpierw swój, a potem Twój sposób
percepowania Koniuch i Komunalniaka (o juz mi się zmienia ;) jesli
uznałabym to za pozyteczne, ale
wiesz gdzie problem :)
problem z usytuowaniem "punktu uznania"
(tego zdajesz sie nie zauważać)
> BTFW, w uzupełnieniu do kilku wątków - takie kojarzenie w oderwaniuod
> faktów też potencjalnie może dać inną mapę w stosunku do terenu tak samo jak
> osądzenie zawartości książki po okładce - ten sam mechanizm.
dokładnie :)
stąd taki nacisk na marketing ;)
można wybierac różne opcje, moje np imię/nick ma przerózne konotacje,
i przy mojej obsesji indywizualizacji jest kompletnie nieadekwatne;
zauważ, że jest to obecnie jedno z najczesciej stosowanych słów
medialnie/marketingowo; przezywa rozkwit, by się zaraz powycierać i
ztandetnieć w miliardach plastikowych podróbek,
ale gdy byłam dzieckiem Mańka była jedna;
mozna tez tak - mój syn (10m.) ma na imie Aleksander, mój ojciec do
niego per prezydent, co druga osoba z wyrzutem na mnie patrząc - dlaczego??
nobo
to jest Aleksander, który "sam sobie napisze legendę"* po to by sie innym
imie Olo przyjemnie kojarzyło :o))
Mań
*serdeczne wdzięki dla de Mello i paru innych "rzeźbiarzy"
|