Powiedzcie mi czy jestem frajerem . - wydaj opinie .

1. Data: 2001-08-20 18:38:18

Temat: Powiedzcie mi czy jestem frajerem . - wydaj opinie .
Od: "Kovic" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Mam przyjaciela , a przynajmniej tak mi sie wydaje , oddał bym życie za
niego , kocham go , jest mądry , wspaniały i cudowny ( zreszta chyba kazdy
cos takiego czol do innej osoby ) ale ......
Czesto sytuacja jest taka ( podaje jeden z wielu przykładów ) : jedziemy na
plaże o 17 , sory Przemek ( bo tak mam na imie ) nie jedziesz bo nie ma
miejsca w aucie ( taka sytuacja powtaza się czesto , auto należy do jednego
z członków naszej paczki , 5 osobowe ) . Jedzie Radek ( wlasnie on jest moim
najlepszym przyjacielem ) , Marcin , Daniel i Tomek . Ok , ale przeciez auto
jest 5 osobowe , czemu nie jade ? Bo ostatnio sie zawieszenie psuje .
Zostaje SAM . Zal mi tyłek sciska . Moj najlepszy przyjaciel zostawia mnie
SAMEGO chodz wie ze nie bende miał co robić , zapewnia mnie że jestem jego
najlepszym przyjacielem ale jedzie . 20 , chlopaki wracaja , mowią ze bylo
super , zajebiscie . Oznajmniaja mi że jada na noc na domek , zgadnijcie ,
nie ma dla mnie miejsca w aucie .
Nie wiem juz co mam myśleć , zostaje znow sam , przyjaciel pojechał se ,
chyba nawed żadnych wyzutów sumienia , nigdy bym mu tego nie zrobił , on mi
podobne żeczy robi ciągle . Może grupa mnie odżuca ? Watpie , zawsze byłem w
paczce , zawsze było OK , nawed najwiecej kasy dawałem , stawiałem ,
kupowałem . Może wraz z kasą konczy sie przyjaźń ?
Nie wiem co mam robic. Zastanawiam sie nad sensem słowa " przyjaciel " ,
moze ono dla kazdego co innego znaczy ? Moze to jest normalne ? Moze to ja
jestem jakis inny ?
Co wg Was jest nie tak ?

1. Data: 2001-08-20 19:14:58

Od: "Barszcz" <w...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Frajerem to moze nie ale CIVOK to tak, nie KOVIC?
Ksywke też dał Ci przyjaciel :-)))
zabawne...

1. Data: 2001-08-20 19:18:48

Od: "nirgal" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może grupa mnie odżuca ? Watpie , zawsze byłem w
> paczce , zawsze było OK , nawed najwiecej kasy dawałem , stawiałem ,
> kupowałem . Może wraz z kasą konczy sie przyjaźń ?

Nie uważasz że sam sobie odpowiedziałeś?
To nie jest twój przyjaciel. To jest co najwyżej znajomy, i to na dodatek
taki co niespecjalnie Cię lubi.
Mówisz że zawsze byłeś w paczce.
A może było to tak że "wpychałeś" się tam na siłę
Może oni w końcu zdecydowali że czas Ci wyraźnie powiedzieć co myślą?
Przykro mi

nirgal
gg:325655
ICQ:117000908

1. Data: 2001-08-20 20:03:48

Od: Maciek <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie troche jestes frajer

potem tylko tak off topic

gorzej jest sie zawiesc na znajomych (przyjacielu) niz na dziewcznie

1. Data: 2001-08-20 20:15:14

Od: "Don Marcos" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kovic napisał(a) w wiadomości: <9lrldk$fkb$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>moze ono dla kazdego co innego znaczy ? Moze to jest normalne ? Moze to ja
====
Proponuje Ci pytanie: Czy ja pasuje do tej grupy ? Czy grupa
pasuje do mnie ?
Przeanalizuj to.

Don
-

1. Data: 2001-08-20 20:24:07

Od: "Nemo" <n...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gorzej jest sie zawiesc na znajomych (przyjacielu) niz na dziewcznie
A najgorzej jak Twoja dziewczyna odchodzi z przyjacielem...

--
Pozdrawiam:
Nemo

-------------------------------------
e-mail: n...@u...pl
tel. 0 603 667586
WWW: http://www.nemo.utopia.pl
WWW: http://www.utopia.pl

1. Data: 2001-08-20 21:34:31

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kovic" <k...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
> moze ono dla kazdego co innego znaczy ? Moze to jest normalne ? Moze to ja

Nie wiem co Ci już napisali inni, bo nie zdążyłam przeczytać, ale..
daj sobie spokój z tym "przyjacielem".
To co piszesz o nim to nawet obraża to słowo.
Odetnij się od takich ludzi, zrób miejsce dla tych przez duże L.
A może już takich prawie nie ma ?
Nie wierzę - sama takich młodych spotykam
na codzień.
Pozdrawiam:) i nie łam się.
Szkoda Twojego żalu i czasu na takich .. durni.
Eva

1. Data: 2001-08-21 06:25:48

Od: "_Yoshi" <x...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kovic <k...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9lrldk$fkb$...@n...tpi.pl...
> [...]
> super , zajebiscie . Oznajmniaja mi że jada na noc na domek , zgadnijcie ,

Mam pomysl, moze chlopaki sa gejami ? No, a wiesz, ciezko zeby zabierali
Ciebie ze soba na...."akcje" :)
_Yoshi
PS.
Nie jestem zadnym skinem, ani nie mam nic do gejow ( wyprzedzajac zarzuty
:) )

1. Data: 2001-08-21 09:10:18

Od: Maciek <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A najgorzej jak Twoja dziewczyna odchodzi z przyjacielem...

czasem po prstu nie rozumie, czemu to zycie czasem jest takie cholerne

1. Data: 2001-08-21 10:39:09

Od: "dziad" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Don Marcos" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ====
> Proponuje Ci pytanie: Czy ja pasuje do tej grupy ? Czy grupa

No dobra, ale czy odejscie z takiej grupy to tez sposob. Zreszta jak sam
mowi przez dlugi okres bylo dobrze. Zapewne sie zaaklimatyzowal i trudno
bedzie zerwac znajomosc, tymbardziej jak np nie ma sie innych qmpli. tak sie
zastanawiam czy powazna rozmowa czegos nie wyjasni, po cfo a po to zeby
sytuacja byla jasna, albo jestem w grupie albo mnie niechca, wtedy to nie
bedzie sie ludzil i wpychal do grupy na sile.

Elrond

RPG
Seks jest grzecham .
Seks jest grzechem.